MoonKenny Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 det är jag! MoonKenny finished in 2nd place winning $ 88.000 , U_owe_me finished in 1st place winning £ 12750 Helt okej veckoslut om man säger så.. sjukt! Citera
rilleg Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 fick vi reda på vem som var highwon? Citera
bossbaver Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 det är jag! MoonKenny finished in 2nd place winning $ 88.000 , U_owe_me finished in 1st place winning £ 12750 Helt okej veckoslut om man säger så.. sjukt! ditt as!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera
bossbaver Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 helgul tror jag, med stor sannolikhet, ar en av moderatorerna... ...typ gdaily... Citera
price Postad 12 Juni , 2006 Rapport Postad 12 Juni , 2006 helgul tror jag, med stor sannolikhet, ar en av moderatorerna... ...typ gdaily... Och jag är Phil Ivey Citera
RaMz Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 fick vi reda på vem som var highwon? Frågan är väl egentligen vem som inte är Highwon? Citera
rilleg Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 fick vi reda på vem som var highwon? Frågan är väl egentligen vem som inte är Highwon? seriöst, en gång i livet, om du VET vem som är HIGHWON så berätta! Citera
Macroman Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Hur går det för Lirarerik nuförtiden? Bust...? Citera
Zeljo Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Hur går det för Lirarerik nuförtiden? Bust...? Har har förlorat ganska mycket i vegas och grindar typ 300 o 600 NL Citera
gdaily Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 helgul tror jag, med stor sannolikhet, ar en av moderatorerna... ...typ gdaily... Och jag är Phil Ivey Jag vill också vara Phil Ivey! Citera
babyface10 Postad 13 Juni , 2006 Rapport Postad 13 Juni , 2006 Vem är fast_freddie på prima? Spelar SJUKT aggresivt, och jag menar det! Vann upp från 10k till 50k på 50/100 PÅ 3 MIN Citera
Macroman Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hur går det för Lirarerik nuförtiden? Bust...? Har har förlorat ganska mycket i vegas och grindar typ 300 o 600 NL Inköp 300/600 eller blinds 300/600...? Gissar på inköp... Citera
asken Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Han ligger 1:a på senaste 24timmars listan på B2B, runt €11k. Citera
Zeljo Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 Hur går det för Lirarerik nuförtiden? Bust...? Har har förlorat ganska mycket i vegas och grindar typ 300 o 600 NL Inköp 300/600 eller blinds 300/600...? Gissar på inköp... Bra gissat... Men har han nyligen vunnit ganska mycket så han bör vara tillbaka snart Citera
Infinitiv86 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 gdaily som körde 50/100 på prima = gdaily? Citera
snerki Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 gdaily som körde 50/100 på prima = gdaily? När jag spelade PLO mot honom tidigare på dagen, så var det han iaf. Citera
maxxxx Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 gdaily som körde 50/100 på prima = gdaily? japp var nog ola, han har skrivit i dagboken att han spelat mot lau78 Citera
Gila01 Postad 14 Juni , 2006 Rapport Postad 14 Juni , 2006 "Quota" och uppdatera samt rätta listan löpande... Poker Stars Allen Cunningham - wallfly Arron Bartley - GambleAB Art Blanda - nibluck Barry Greenstein - crazyplayer Brett Jungblut - Gank Chip Jett - Capnncoke Chip Reese - gamblerinc Chris Moneymaker - Money800 Cliff Josephy - JohnnyBax Cory Saunders - texdaddy Daniel Negreanu - doublesuited David Benyamine - magicpitch David Colclough - el blondie David Williams - RugDoctor Davin Anderson - dabest247 Dustin Wolfe - neverwin Dutch Boyd - KidDutch Erick Lindgren - EDOGN Erik Sagstrom - Erik123 Eveyln Ng - Evybabee Gavin Griffin - wsop2005 Gavin Smith - birdguts Greg Raymer - Fossilman Gus Hansen - Broski or havoc14 Hans 'Tuna' Lund - luckysucker Hoyt Corkins - measyH Huck Seed - octane190 Isabelle Mercier - NoMercy Jim Meehan - actiondonkey JC Tran - Area23JC John D'Agostino - jdags21 John Juanda - LuckBox Joe Cassidy - Butch Acidy Jon Lane - G6Dragon Joseph Cordi - DeOhGee Josh Arieh - Razorbax Kirill Gerasimov -kirillG Layne Flack - reloadthis Mark Seif - MarkDShark Matt Dean - mattpackage Matt Matros - jacksup Michael Mizrachi - The Grinder Mike Matusow - MrPokeJoke Noah Boeken - Exclusive Patrick Jackson - PMJackson21 Paul Darden - D-Rockkk Paul Magriel - X-22 Paul Phillips - extempore Paul Wolfe - DOUBLEDUCE Pete Giordano - TheBeat Phil Helmuth - #1_Lucky_One Phil Ivey - eurogon Prahlad Friedman - Prefontaine Richard Grijalva - gotmilk Sam Grizzle - 4KingAceHole Scott Fischman - emptyseat88 Scotty Nguyen - Noo limit Shawn Rice - WestTexasMan Simon "Aces" Trumper - PateK Thomas Keller - Bigglesworth Tim Spake - Slambam2 T.J. Cloutier - J9 of clubs Todd Arnold - Diablo VT Todd Witteles - Dan Druff Tom McEvoy - Tom McEvoy Tony G. - wraptduck Tony Ma - Tigerma Wiliam Chen – wchen ----------------------------------------------- Prima TheTerrorist - Mohamade Telefonkiosk - Jonas L TiltMeNot - Bengan Daydreamer - Alex S TheSea - I_Grind_On_U - Fuat Can Zweig - Prahlad Friedman Tipex - Mikael Thuritz ipcontrol - 410 - bad_ip - Johnny Lodden TiltMeNot - Bengt S tsarrast - Brian Rast Hellraiser - Jani Sointula Cogaz - Andreas G Crazy_horse - Ram Vaswani Joseph123 - Sargon R I_KNOCKOUT_U - Patrick Antonius McStuntz - Marc Cass Dared - Per-Werner S Crippoli - John P Isokala - Ville Vahlbeck BennyBula - Tobias P Legato - Bo S TILTJOHAN - Johan L Kris85 - Kristian Kjöndal OrvarKalle - Anton Bergström StandingWave - Illari Sahimies amexos - Oskar S DODARN - Robert Lux Ironballs Henrik K Falting - Petter F ip_control - Per Ummer omgwhatafish - William Thorsson Undercover - Ram Vaswani ----------------------------------------------- B2B lirarerik - Erik Friberg Cocktail - PeterEichart -ANTONIUS- - Patrick Antonius raisepot - Juha Helpi Tretjak - Ken Lenard Fijiwater - Martin de Knijff Svantekung - Mikael Thuritz Nohend - Tony Karademir LizLieu - Liz Lieu ----------------------------------------------- Ultimate Bet Annie Duke - AnnieDuke Antonio Esfandiari - antonio Ben Affleck - bizingo Bruno Fitoussi - psykokwak Daniel Larsson - Krullis David Ulliott - Devilfish Eric Brenes - liga26 Eric Sidel - empty chair Erick Lindgren - Ticker Erik Sagstrom - Erik123 Freddie Deeb - kid55 Fuat Can - thegreatest1 Harley Hall - wetspot Howard Lederer - tiltological Hoyt Corkins - Hoyt Corkins James Worth - KrazyKanuck John Juanda - Zhuge Liang Josh Arieh - atl-angela Juha Helpi - Peasant Layne Flack - Layne Flac Mike Matosow - dill pickle Noah Boeken - “Who is Next” Phil Gordon - Tallphil Phil Helmuth - PhilHellmuth Phil Ivey - joe buttons Prahlad Friedman - formerly devastator and spirit rock now Prahlad Rafe Furst - tiltboy Scott Fischman - EmptySeat88 Scotty Nguyen - scottynguyen Taylor Caby - Green Plastic Thomas Keller - gummybear Todd Arnold - NSXT1 ----------------------------------------------- Full Tilt Arron Bartley - GambleAB Allen Cunningham - Allen Cunningham Andy Bloch - Andy Bloch Brett Jungblut - Gank Chris Ferguson - Chris Ferguson Clonie Gowen - Clonie Gowen David Grey -David Grey Eric Sidel - Eric Seidel Erick Lindgren - Erick Lindgren Gary Lent - Tryangle Howard Lederer - Howard Lederer Hoyt Corkins - Hoyt Corkins Jennifer Harman - Jennifer Harman John Juanda - John Juanda Josh Arieh - josh arieh Layne Flack - Layne Flack Mike Matusow - Mike Matusow Perry Friedman - Perry Friedman Phil Gordon - Phil Gordon Phil Ivey - Phil Ivey Richard Brodie - Quiet Lion Todd Arnold - NSXT2 ----------------------------------------------- Party Poker Brett Jungblut - PurpleLungs Barry Tannenbaum - PokerBear Pete Giordano - TheRealBeat ----------------------------------------------- Osorterat spirit rock=thenizzles=zweig=rakebreak=Arbitrary - Prahlad TheSalmon=Erik123=Erik1234 - Erik Sagström KidPoker - Daniel Negreanu Allthewomen - Patric Antonius crazyhorse=debbie7=ram Crippoli=MrCrippoli - John Persson Mikael Westerlund är ___A___ PÅ Ladbrokes Citera
Cyntax Postad 15 Juni , 2006 Rapport Postad 15 Juni , 2006 "Quota" och uppdatera samt rätta listan löpande... B2B: Macavity = Dan Glimne Vad är kriterierna för att hamna på listan? Vilken nivå ska man krossa och hur mycket ska man tjäna/månad? Hur känd ska man vara? Citera
Recommended Posts