TANDEMCYKELN Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Artikeln var väl kanske skriven lite med glimten i ögat (pennan) kan jag tänka mig. Knappast. Citera
JOCKEMEDKNIVEN Postad 18 Maj , 2006 Rapport Postad 18 Maj , 2006 Shahin är Sveriges sämsta pokerspelare, punkt slut. Men trots det hittar han allt för ofta "lill"plusset Citera
Suron Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är The Terrorist. Han satt på ett primabord med 480000 dollar. Det var 100-200 fixed tror jag. Jag orkar inte söka igenom alla sidor i denna tråd för att finna svaret så ett svar vore kul. Citera
Suron Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är The Terrorist. Mohamade Svensk eller? Tack för svaret... Citera
mow Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 vem är fatsumo på partypoker? och mattsan på pokerstars och battlefield? Citera
sten666 Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är The Terrorist. Mohamade Svensk eller? Tack för svaret... Låter inte speciellt svenskt... Citera
ampixo Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är The Terrorist. Mohamade Ehm...inte Ayhan? Citera
ematic Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är The Terrorist. Mohamade Svensk eller? Tack för svaret... Låter inte speciellt svenskt... Nej, för alla svenskar heter Anders. Citera
pecks Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 "The Terrorist" heter Mohamad och kommer att vara med i pokermiljonen avsnitt 6. Citera
Matteprof Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är QoooS på Heypoker? Han satt med €35 600 på ett 5/10 bord Citera
RaMz Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 "The Terrorist" heter Mohamad och kommer att vara med i pokermiljonen avsnitt 6. Vet att han hetat Kenocalle och Svedian på Prima också. Och han heter Blackjack på wsop.info, där han skrev om hur han blev portad från Cosmopol i GBG Citera
_BS_ Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 nån som vet vem den superaggressive high stakes liraren animaldoctor på ongame nätverket är? Det står att han är från kullavik. Finns även en annan svensk vid namn Hoppas från Lund som lirar högsta borden, nån som vet nåt om dessa två? Citera
fredztr Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 nån som vet vem den superaggressive high stakes liraren animaldoctor på ongame nätverket är? Det står att han är från kullavik. Finns även en annan svensk vid namn Hoppas från Lund som lirar högsta borden, nån som vet nåt om dessa två? Om du backar 1-2 sidor så står det lite om animaldoctor Citera
Dinn3r42 Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är QoooS på Heypoker? Han satt med €35 600 på ett 5/10 bord Seriöst? Citera
babyface10 Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vem är fr79 från gothenborg på prima? Jag e så tiltad på alla göteborgare dom bara vinner och vinner Citera
t3h_h4x0r Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 vem är thehaxx0 på pokeroom nätverket som dominerar NL100 ?? Citera
_BS_ Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Verkar bara vara snack om stars o prima nätverket här! Lirar själv bara på Ongames skins: eurobet, betsson, pokerroom, betonbet osv. Vet någon något om highstakes nl-txs lirarna här och om det finns svenskar ibland dom? Citera
_BS_ Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Vet inte om de nämnts tidigare, ber om ursäkt isåfall men har inte orkat läsa igenom allt. Vad är de för nå proffs som spelar på Eurobet, annat än negranue o antonius osv. Vem är TheShining t.ex ? Andra vettiga spelare där? Några av d bästa: TheShining x är en norrmann i 23års åldern även mera känd som spokey123. Han var nära att gå gul ett tag i december men har kommit tillbaka starkt, en av dom bästa. DontBetMePlease är samma som elpanchito och lirar fotboll(soccer) proffesionellt i america. Har även lirat i Sunderland. Irishcurve är ung kaxig american men duktig. Brukar skryta om sina nya bilar han köpt senast S-klass. Mikael Thurits lånar antonius konto (AllTheWomen) ibland (sällan) och lirar helst hu. Beanzo är samma som Quicksand och kompis med irishcurve, där ingår även Lent i samma gäng. IPot kommer från Danmark och äger även nån skate-tidning. sindy2 är en 22årig amerikansk student som spelade upp sig från 1:1 borden till en rulle på 0.5mil$ på ett halvår lyckades även bra hu mot kidpoker. Och så giganten som regerar Stoxtrader. Tror att det är killen som är aktiv i alla forum och har nåt eget oxå. Lätt att googla fram. Citera
_BS_ Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Ni allihopa som verkar ha full koll på Prima, jag känner mig utanför så jag måste ju börja lira där jag oxå. Vilka Skins gäller (skattefria) och finns d några sjyssta rakeback erbjudanden? (har 40% nu) Citera
ColdDeck Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 SSSSNARK!!! Hur fan har ni fått ihop 68 sidor om nicks på high stakes spelare. Har ni verkligen inget bättre för er än att railbirda, hoppas ni fattar att ni ändå inte kommer kunna aplicera ngt av deras spel på eran egen micro nivå. Citera
Bodinarn Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 SSSSNARK!!! Hur fan har ni fått ihop 68 sidor om nicks på high stakes spelare. Har ni verkligen inget bättre för er än att railbirda, hoppas ni fattar att ni ändå inte kommer kunna aplicera ngt av deras spel på eran egen micro nivå. Railbirda är bra tidsfördriv när man själv är för tiltad för att kunna spela. Citera
Kalfir Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Tråden skapades ju 2004-08-13, så de har ju haft lite tid på sig Citera
zeb Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 SSSSNARK!!! Hur fan har ni fått ihop 68 sidor om nicks på high stakes spelare. Har ni verkligen inget bättre för er än att railbirda, hoppas ni fattar att ni ändå inte kommer kunna aplicera ngt av deras spel på eran egen micro nivå. Bland det bästa jag läst på länge...tänk om alla kunde skriva så konstruktiva inlägg. Vad gör du själv här? Citera
Recommended Posts