plush Postad 24 September , 2014 Rapport Postad 24 September , 2014 Nu har det alltså satt igång, och även om limits är löjligt låga hos i princip alla bookies så finns det fortfarande möjligheter att tjäna en slant. Vem är er favorit? Håller ni med marknaden om att Matilda har störst chans i detta läge? Citera
FatFrank Postad 24 September , 2014 Rapport Postad 24 September , 2014 Hörde att man fick 4,00 på att en korv vinner. Borde inte det vara bra med tanke på tävlingens historik? Citera
puli95 Postad 24 September , 2014 Rapport Postad 24 September , 2014 fanns bara en som borde kommit me o skulle vunnit...the stoner chikka...Emelie lundmark.. nu pissar man ju lika ofta på skiten som gjort resterande år Citera
dalton Postad 25 September , 2014 Rapport Postad 25 September , 2014 Håller med marknaden om favoritskapet. Tror dock Mollie vinner, men hoppas på Josefine. Kan bli en väldigt bra säsong detta, kvalitén verkar hög på många. Citera
plush Postad 27 September , 2014 Författare Rapport Postad 27 September , 2014 Hörde att man fick 4,00 på att en korv vinner. Borde inte det vara bra med tanke på tävlingens historik? Generellt sett skulle jag säga ja, men det är verkligen en stor kvalitetsskillnad mellan könen i år. Citera
plush Postad 8 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2014 Apropå att komma ifrån låga limits så är Betfairmarknaden igång på allvar nu: Mollie @2.1 Lisa @3.2 Mailda @4.0 Josefine @10 Niklas @22 Fanny @23 Ludvig @32 Filip @40 Petter @50 Rolf @50 Ser onekligen ut som tjejernas år i år! Citera
FatFrank Postad 8 Oktober , 2014 Rapport Postad 8 Oktober , 2014 Apropå att komma ifrån låga limits så är Betfairmarknaden igång på allvar nu: Mollie @2.1 Lisa @3.2 Mailda @4.0 Josefine @10 Niklas @22 Fanny @23 Ludvig @32 Filip @40 Petter @50 Rolf @50 Ser onekligen ut som tjejernas år i år! Ja verkar verkligen som att de tunga aktörerna har satt igång. Vinnare - Matchat: EUR 215 Citera
plush Postad 8 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2014 Ja verkar verkligen som att de tunga aktörerna har satt igång. Fast det relevata för nån som är intresserad av att betta bör väl vara belopp tillgängligt, snarare än historiskt belopp omsatt? Det finns ju iaf ca tiotusen kr därute i insatsmatchning, och ca hundra tusen kr i potentiell utbetalning. Ok, att säga "kommit igång på allvar" kanske var lite förhastat men det är betydligt mer erbjudet än denna tiden förra året, vilket iaf ger mig hopp om bra marknad mtp att det då tog sig rejält på slutet. Citera
berghet Postad 5 December , 2014 Rapport Postad 5 December , 2014 Bara jag som tycker det är sjukt att Mollie är favorit ikväll? Mollie 1.75 Lisa Ajax 1.95 Odds från bwin Citera
Aaronramsey Postad 5 December , 2014 Rapport Postad 5 December , 2014 Bara jag som tycker det är sjukt att Mollie är favorit ikväll? Mollie 1.75 Lisa Ajax 1.95 Odds från bwin Hyfsat gay man är om man följer idol:-) Dock följer ja idol men är inte gay. Citera
berghet Postad 5 December , 2014 Rapport Postad 5 December , 2014 Hyfsat gay man är om man följer idol:-) Dock följer ja idol men är inte gay. Härligt gubben Citera
Katt3n Postad 5 December , 2014 Rapport Postad 5 December , 2014 Om jag kunde sluta få tack-sms för att jag röstade på Mollie så vore det fint... Citera
plush Postad 6 December , 2014 Författare Rapport Postad 6 December , 2014 Marknaden helt off mot slutet - Lisa handlades till 1.22 trots att hon bara vann med 1%. Citera
Recommended Posts