FunmarZ Postad 20 September , 2014 Rapport Postad 20 September , 2014 Hej, vet inte om det postas i fel ämne nu men isf får någon gärna flytta detta... som sagt så behöver jag hjälp av någon (gärna någon som har bra kontakt eller inflytande med skrill) För över en vecka sen så fick jag mitt konto låst för transfer på skrill (kan logga in på kontot och se saldot) men jag kan inte ta ut eller flytta några pengar alls. har mailat till supporten över 10ggr nu och dom säger att kontot är under audit, vad nu detta betyder? har haft kontot jättelänge och alla dokument som dom begärt är inskickade sedan länge. Supporten kan inte säga varför kontot är låst utan hänvisa mig till säkerhetsavdelning, dom svarar inte på mail... har fortsatt skicka mail till vanliga supporten och igår fick jag ett svar där dom bad mig sluta kontakta dom och vänta på att deras audit ska bli klar. Frågan är, hur kan det ta över en veck att gå igenom ett konto som bara har använts till exakt det skrill ska användas till, att flytta pengar fram och tillbaka. endast använts för uttag och insättningar till olika pokersidor. Vad kan deras problem vara?? Provade att ringa deras asdyra och värdelösa support med (London nummer) samma svar där. Dom sa att säkerhetsavdelningen skulle höra av sig. Inget svar än. Söker därför hjälp av någon som har nån kontakt med någon på skrill som kan hjälpa mig. finns de nån representant på forumet kanske? Mvh, FunmarZ Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.