Nilzzon86 Postad 16 Augusti , 2014 Rapport Postad 16 Augusti , 2014 Vågen visar nu -5kg efter jag börjat på nya arbetet... Lide gott!Dessutom börjar PL IDAG WOOOOOOOOHO! Sry för OT ! Grattis! 5kg är väl 1/4 av målet du ville gå ner? Bra bit på vä(å) gen! Citera
TonyS Postad 16 Augusti , 2014 Rapport Postad 16 Augusti , 2014 Vågen visar nu -5kg efter jag börjat på nya arbetet... Lide gott!Dessutom börjar PL IDAG WOOOOOOOOHO! Sry för OT ! wp, kämpa på! Citera
Scaniac Postad 17 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2014 Grattis! 5kg är väl 1/4 av målet du ville gå ner? Bra bit på vä(å) gen! wp, kämpa på! Tack tack! all lycka till Soni med... Citera
Scaniac Postad 23 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2014 OT text inc vågen stod igår på 120.3 kg, här går det undan! I måndags tog jag över lastbilen och det vart inte så farligt som jag tänkte mig.. Tjejen går idag in på övertid dag 3 när det gäller vårt barn, inga förvärkar eller någoting.. Trött på /1 Texas på svs och har provat lite omaha.. pokerpaus atm Citera
schumme Postad 23 Augusti , 2014 Rapport Postad 23 Augusti , 2014 OT text inc vågen stod igår på 120.3 kg, här går det undan! I måndags tog jag över lastbilen och det vart inte så farligt som jag tänkte mig.. Tjejen går idag in på övertid dag 3 när det gäller vårt barn, inga förvärkar eller någoting.. Trött på /1 Texas på svs och har provat lite omaha.. pokerpaus atm Vad stod den på från början? Vi gick över 11 dagar så ta't lugnt GL! Citera
Scaniac Postad 23 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2014 Vad stod den på från början? Vi gick över 11 dagar så ta't lugnt GL! 126.6 när jag började mitt nya jobb Ja bara drygt för tjejen som pustar å stånkar... Citera
Scaniac Postad 31 Augusti , 2014 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2014 Är med i en stor CS:GO grupp på facebook och en tjej skrev ut och frågade efter folk som var 18+ och spelade poker, nyfiken som jag är frågade jag vad hon hade för något att berätta och här fick jag mig ett förträffligt erbjudande! Citera
Enterprise Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Postad 31 Augusti , 2014 Du nappade antar jag? 8 timmar om dagen i 1,5 vecka. 200 händer. Seems legit! Citera
Recommended Posts