Lassis Postad 19 Juli , 2014 Rapport Postad 19 Juli , 2014 Tja! Är nyfiken på om det finns några pokerklubbar i norra Sthlm eller om inte, övriga Sthlm? Är inte alls insatt i spelet utanför CC, men skulle gärna vilja komma i kontakt med nån klubb eller liknande... (Och då menar jag inte nåt 100k Cashgame utan på en lagom nivå) Om du inte vill svara här så funkar väl PM fint! Citera
VenCe Postad 24 Juli , 2014 Rapport Postad 24 Juli , 2014 Tja! Är nyfiken på om det finns några pokerklubbar i norra Sthlm eller om inte, övriga Sthlm? Är inte alls insatt i spelet utanför CC, men skulle gärna vilja komma i kontakt med nån klubb eller liknande... (Och då menar jag inte nåt 100k Cashgame utan på en lagom nivå) Om du inte vill svara här så funkar väl PM fint! Är själv intresserad om det finns något kring STHLM, något svar på PM? Citera
hf89fc Postad 26 Juli , 2014 Rapport Postad 26 Juli , 2014 Är själv intresserad om det finns något kring STHLM, något svar på PM? +1 Verkligen sugen jag med Citera
smeke Postad 27 Juli , 2014 Rapport Postad 27 Juli , 2014 Är själv intresserad om det finns något kring STHLM, något svar på PM? +1 Citera
beardman77 Postad 24 Augusti , 2014 Rapport Postad 24 Augusti , 2014 Hört talas om krukan? Vet själv väldigt lite om de själv men, kanske är något i stilen du/ni söker? http://klubbkrukan.se/ (Står väldigt lite på hemsidan) Citera
TGrinder Postad 9 November , 2014 Rapport Postad 9 November , 2014 Finns en nyöppnad klubb norr om Stockholm, går bra att PM:a mig för mer info. Citera
soldaten860101 Postad 17 November , 2014 Rapport Postad 17 November , 2014 Tja! Är nyfiken på om det finns några pokerklubbar i norra Sthlm eller om inte, övriga Sthlm? Är inte alls insatt i spelet utanför CC, men skulle gärna vilja komma i kontakt med nån klubb eller liknande... (Och då menar jag inte nåt 100k Cashgame utan på en lagom nivå) Om du inte vill svara här så funkar väl PM fint! Tjaba vi har precis öppnat en poker klubb i Märsta med slutet sällskap Med både omaha bord och Texas, turneringarna och cash game Bara att maila mig på Wille860101@gmail.com för mera frågar och så Mvh Citera
Recommended Posts