krysz1 Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Tänkte att vi kunde ha en diskussions tråd dedikerat till MM på PS. Eventet ligger ju bra till i semester tider så jag kommer försöka spela så många event som möjligt. Någon annan som tänker spela? Någon som spelat tidigare år? Bra värde? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azulon Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Yes man! Grindat upp en rulle på stars via hyperturbos endast för micromillions. Kommer nog mest lira 6 max turrarna då jag haft bättre success i dom, så $150k gt imorgon är givet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 16 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Hoppas det är fler som tänker spela, kanske det kan bli lite aktivitet här inne. Jag har också drygat ut min vanliga nl10 rulle för eventen, kommer bli så många event jag hinner men iaf main och 3.30 studen på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Schdefan Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Kanske dum fråga, men hur länge är det late reg på dessa turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 16 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Kanske dum fråga, men hur länge är det late reg på dessa turneringar? Verkar vara 120min på alla, i alla fall på de stickprov jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Here we go! Får se om jag hinner köra late reg på 6-maxen ikväll, någon som spelar idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Kör event 1-4 idag, är igång med 0,11 dollars nu kul att vara inne och slaska lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azulon Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Here we go! Får se om jag hinner köra late reg på 6-maxen ikväll, någon som spelar idag? Sitter atm i hyper-active/pajasturneringen, och är reggad till $150k, $50k 6 max, och zoomen ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Sitter atm i hyper-active/pajasturneringen, och är reggad till $150k, $50k 6 max, och zoomen ikväll. Precis som jag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Hur går det boys? Han inte spela någon ikväll. Inte sugen på turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 sitter och krigar i 6-maxen, bustat de andra 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 sitter och krigar i 6-maxen, bustat de andra 3. känn ingen press men railar dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 känn ingen press men railar dig lite Haha absolut ingen press ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Ser ju bra ut, kämpa vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azulon Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Dagens storvinst blev på 1$ i hyperactive. Åkte ut ur 150k$ lite innan bubblan på AK vs AA, bustade tidigt i de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnnyrauk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Busta 6maxen nu på 844e plats för typ 16 dollar, JT vs AJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayKeano Postad 21 Juli , 2014 Rapport Share Postad 21 Juli , 2014 Kvalade in via satelitt till 6-max $5.50 turbo shootout. Vann mina 3 första shootout bord, åkte ut i 4e shootout, sista steget innan finalbordet. Blev en 17 plats av 7776 spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krysz1 Postad 21 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2014 Snyggt spelat Vart ju en bra peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayKeano Postad 21 Juli , 2014 Rapport Share Postad 21 Juli , 2014 Snyggt spelat Vart ju en bra peng. Bara finalbordet som gav ganska bra peng, 7-36 plats gav samma payout... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts