Rollin Postad 19 Juli , 2005 Rapport Postad 19 Juli , 2005 Har alltid hatat PokerStars design, den är så trist. Gillar dock FullTilt's design, så jag "merga" ihop dom två samt ändrade lite färger. http://img248.imageshack.us/img248/3824/fullstars4hi.jpg Är inte klar riktigt ännu, försökte göra om lobbyn med det visade sej vara svårare. Kanske borde ta bort texten på bordet också, men jag stör mej inte så mycket på den faktiskt. Nån som har gjort om nån annan sida? Det är kul med pokermods. Rob. (Pill, pill, pill - Kubo och QoS) Citera
Rollin Postad 19 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2005 Oops, nu får väl nån moderator fnatt, bilden kanske var lite för stor. Citera
eurythmech Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Trevligt, allt är bättre än originalet. Citera
Henkeman Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Oops, nu får väl nån moderator fnatt, bilden kanske var lite för stor. njae, den verkar inte paja layouten på tråden iaf Citera
Nusseman Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Oops, nu får väl nån moderator fnatt, bilden kanske var lite för stor. Det är bara QoS som bryr sig om sånt där och han sover säkert fortfarande Trevligt, allt är bättre än originalet. Tänkte just skriva att inget är bättre än originalet... Citera
bzkt Postad 20 Juli , 2005 Rapport Postad 20 Juli , 2005 Jag gillar uttrycket "Beaten with an ugly stick", men jag får inte använda det så ofta. Tycker däremot att det passar in här rätt bra Citera
Recommended Posts