obvspeltorsk Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Har sprungit helt magiskt bra i allt jag gjort denna månad. Så är nog bara invänta misären i juli GRAFFE; (inte en tass över 3/6) Sen är jag väl upp 40-50k ish under VM-bettingen, varit nära gulen på bettingrullen ett par gånger men har satt några riktigt sjuka bets. Sen lite otrackad korvsmet (unibet osv) Så borde hamna iaf över 300k+ SJUKT JÄVLA NÖJD Citera
felstav Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Inte illa pinkat speltorsk, wp m8! Tänkte langa 300k grafen på /2-/5 SvS nästa månad så du får något att bita i Citera
slowboy Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Fan va värd du var det speltorsk.... :rolleyes: :rolleyes: Citera
obvspeltorsk Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Inte illa pinkat speltorsk, wp m8! Tänkte langa 300k grafen på /2-/5 SvS nästa månad så du får något att bita i Tyty, den ser man fram emot <3 Fan va värd du var det speltorsk.... :rolleyes: :rolleyes: Takk <3 Måste absolut vara karma pga mitt utomordentliga beteende bland andra människor samt min bordsetik på CC Citera
minibiff Postad 3 Juli , 2014 Rapport Postad 3 Juli , 2014 Tyty, den ser man fram emot <3 Takk <3 Måste absolut vara karma pga mitt utomordentliga beteende bland andra människor samt min bordsetik på CC Vi båda vet vad det beror på Bara fortsätta reloada de speciella kontot för fortsatt rungood! Citera
Recommended Posts