mbman Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Spelar man på B2b får man skylla sig själv! Jag gör allt för att minimera utdragninsförutsättningarna, men inte fan slipper jag utan utfloppningar - de har förföljt mig hela dagen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Obscura Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Spelar man på B2b får man skylla sig själv! Varför spelar ni där om ni tycker det kasst? Det finns ju massor av ställen att välja bland. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2005 Måhända att man blir utdragen mer än på andra siter, men spelarna är bästa tänkbara: alla e typ usla och weaktighta! daxresultat: +$100 -€150 Chansen finns att jag kommer börja spela helt på B2B på grund av lite "Förmildrande omständigheter :D" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 börjar spela, det går 5 minuter, och utdragen på rivern i en fet pott. samma facit som alla andra dagar. mår illa av att spela på B2B. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manny Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Vågar knappt spela när jag läsen sånt här * Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 Haha, gör inte det, jag plussar stadigt, men utdragningarna HAGLAR Edit : Blev utdragen förut och jobbar på mitt temperament Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Min mosters recept på ett gott bröd, jag skriver notes till mig själv i dagboken när päronen förklarar 2 liter rågmjöl / rågsikt 1 liter filmjölk 1 msk bakpulver 1 msk bikarbonat 3 dl sirap 1-2 dl psylliumfrön för nyttighetens skull (sänker GI) 250g Kvarg , höjer proteinhalten bra blanda allt och bred ut på en smord långpanna. I ugnen 40-45 minuter i 175'C. Tar en kvart och ger bröd i en vecka. F.ö. är det riktigt gott och med frön, kvarg och rågmjöl ist för rågsikt (valbara ingred.) är det väldigt nyttigt! Mums! Vad sägs förresten om att fixa en 10 poängs kurs med 7/42 besökta föreläsningar samt 6 timmars tenta-P-pluggande? Provade nu detta dock ska det vara 2 liter mjöl och inte 2kg. Fick dra bort en massa mjöl samt kompletera först med tropisk yoghurt för att senare gå över till jordgubb. Kommer detta försök till bröd bli? 1 Bedrövligt 2 Skapligt men inte lika bra som orginalet 3. Ett mästerverk Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 2,5.... troligen ganska gott fast med konstig smak, hur blev resultatet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 2,5.... troligen ganska gott fast med konstig smak, hur blev resultatet? Inte klart än. Blev så otroligt mycket. Varit inne nu ungefär en timme. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 Öhhh...hehe...Okej, jag väntar med spänning Men fan, 2kg mjöl är väl BRA mkt mer än 2 liter? hehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Nästan dubbelt. Dock tog jag bort ganska mycket. Men visst ska den vara fast? Min är degaktig fortfarande efter snart 100min. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hmmm...Liiite degaktig ska den väl vara eftersom den blir fastare när den stelnar...men ä'ndå så måste den vara klar efter typ 100 minuter! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hmmm...Liiite degaktig ska den väl vara eftersom den blir fastare när den stelnar...men ä'ndå så måste den vara klar efter typ 100 minuter! Får prova på det annars får den hoppa in igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hmmm...Liiite degaktig ska den väl vara eftersom den blir fastare när den stelnar...men ä'ndå så måste den vara klar efter typ 100 minuter! Får prova på det annars får den hoppa in igen. Detta är sanslöst. Men nu får den hopppa in igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 11 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2005 Spelat riktigt dåligt idag, och när jag spelat bra blev jag utdragen. Och sen råkade jag o juttis reta upp några pizzabagare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 11 November , 2005 Rapport Share Postad 11 November , 2005 Hehe! Ja, det var kul. Han var iofs väldigt lättretad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2005 det var nog för att du beställde hans syster när jag beställde en pizza jag måste komma ihåg att hälsa mbman att du erbjöd hans syster till mig oxå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 det var nog för att du beställde hans syster när jag beställde en pizza jag måste komma ihåg att hälsa mbman att du erbjöd hans syster till mig oxå Hehe, nu var det ju inte riktigt så. Sa ju bara att han hade en syster och hon är i 20-års åldern. Phew, pimpin aint easy! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 VAFAN GRABBAR SKÄRPNING! Dra inte in min syrra i det här!!! Detta är faktiskt ett pokerforum! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 12 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2005 Pokerforum? Vart ser du ett pokerforum? Jag ser bara en massa bling bling och en massa färgglada skjortor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Fan, här e man inne i en usel jävla pokerperiod och behöver lite stöd från sina fellow pokerpolers, och vad får man då? Bara ret och skit! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 12 November , 2005 Rapport Share Postad 12 November , 2005 Fan, här e man inne i en usel jävla pokerperiod och behöver lite stöd från sina fellow pokerpolers, och vad får man då? Bara ret och skit! Usel pokerperiod my ass! Du har loosat två inköp på typ tre dagar... Skärp dig! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2005 Heh, jag kommer dock ta en 10 dagars pokerpaus nu. Ett litet experiment för att se pokerns påverkan på min fysiska hälsa, samt försöka få lite nytändning sen. Dock kommer jag nog spela live eftersom det inte är samma stress osv... idag krossade jag kompisgänget men jag är ju härinne fortfarande sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xander Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Alltså... Hur gick det egentligen med brödet ??!! Var ju en riktig nagelbitare så får man inte veta slutet.. Fan va skoj o ha en pokerpolare som bor nära en så man kan lira tillsammans (syftar då på juttismuppen ) Har ni 2 datorer eller? Du har inte postat nån rolig HH på sepelänge känns det som. Du får väl ösa in nåra när din paus är slut.. btw, använde du ngt program och isåfall vilket för att lägga upp HH från pacific ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 Xander: Jag har två datorer i nätverk hemma...rätt soft att sitta och lira tillsammans och diskutera lite Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts