Gå till innehåll

Djens - svänger som en jojo!


Djens

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Måhända att man blir utdragen mer än på andra siter, men spelarna är bästa tänkbara: alla e typ usla och weaktighta! :)

daxresultat:

+$100

-€150

 

Chansen finns att jag kommer börja spela helt på B2B på grund av lite "Förmildrande omständigheter :D"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min mosters recept på ett gott bröd, jag skriver notes till mig själv i dagboken när päronen förklarar :)

 

2 liter rågmjöl / rågsikt

1 liter filmjölk

1 msk bakpulver

1 msk bikarbonat

3 dl sirap

1-2 dl psylliumfrön för nyttighetens skull (sänker GI)

250g Kvarg , höjer proteinhalten bra

 

blanda allt och bred ut på en smord långpanna.

I ugnen 40-45 minuter i 175'C.

 

Tar en kvart och ger bröd i en vecka.

F.ö. är det riktigt gott och med frön, kvarg och rågmjöl ist för rågsikt (valbara ingred.) är det väldigt nyttigt!

Mums! :P

 

Vad sägs förresten om att fixa en 10 poängs kurs med 7/42 besökta föreläsningar samt 6 timmars tenta-P-pluggande? ;)

 

Provade nu detta dock ska det vara 2 liter mjöl och inte 2kg. Fick dra bort en massa mjöl samt kompletera först med tropisk yoghurt för att senare gå över till jordgubb.

 

Kommer detta försök till bröd bli?

1 Bedrövligt

2 Skapligt men inte lika bra som orginalet

3. Ett mästerverk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var nog för att du beställde hans syster när jag beställde en pizza ;)

jag måste komma ihåg att hälsa mbman att du erbjöd hans syster till mig oxå :D

 

Hehe, nu var det ju inte riktigt så. Sa ju bara att han hade en syster och hon är i 20-års åldern. Phew, pimpin aint easy! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh,

jag kommer dock ta en 10 dagars pokerpaus nu.

 

Ett litet experiment för att se pokerns påverkan på min fysiska hälsa, samt försöka få lite nytändning sen.

 

Dock kommer jag nog spela live eftersom det inte är samma stress osv... idag krossade jag kompisgänget :)

 

men jag är ju härinne fortfarande sen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... Hur gick det egentligen med brödet ??!! Var ju en riktig nagelbitare så får man inte veta slutet..

 

Fan va skoj o ha en pokerpolare som bor nära en så man kan lira tillsammans (syftar då på juttismuppen :) ) Har ni 2 datorer eller?

 

Du har inte postat nån rolig HH på sepelänge känns det som. Du får väl ösa in nåra när din paus är slut..

 

btw, använde du ngt program och isåfall vilket för att lägga upp HH från pacific ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...