Gå till innehåll

Djens - svänger som en jojo!


Djens

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Passar på att slänga in lite mål för resten av året.

 

Party: rulle på $10k

Heypoker: Rulle på €1500

 

Party är mitt standardspel.

 

Heypoker spelar jag nästan bara turneringar på, sjukt bra värde i de. MEN fan vad utdragen man blir hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar ni verkligen det?

 

Jag upplever samma sak men jag antog att det bara var jag som var nere i en downswing och att hjärnan är riktigt bra på att ljuga för sig själv och bara komma ihåg vissa situationer.

 

Dissar nog B2B snart och lirar party jag med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faktiskt inte, jag hade bara konton på eurobet och multipoker. Så det var bara att hitta en affe och signa mig. Sajten erbjöd innan att fixa fill om man redan hade haft konto där, dock vare krångligt, men de tar inte in nya personer till party numera...:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leta bara efter en storstack med LAG-stil.

 

Eftersom det är så mkt svenskar som spelar där, läser här så äre mest bara jobbigt att alla vet vad jag nickar...En del vet det redan, men den stor massan hoppas jag inte gör det, blir så jävla svårt att bluffa om folk vet mitt nick :)

 

BLir en pokernatt inatt!

 

Börjar med 2-3 timmars B2B grind följt av en kanske 3-4 timmars partygrind, känner mig laddad :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med lite omväxling, spelar mest turneringar på B2B eftersom värdet är så himla bra på de...

 

Dock har ajg fastnat framför Flame of Recca så det tar nog ett tag innan jag börjar spela :D

 

hmm..hehe, vi får se om det blir någe spel öht...kör nog bara lite turneringar senare, roligare att se på anime ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Favvocitaten idag:

 

"Jag hade flush, din jävla boxholmare" (Kommer dock inte ihåg nicket)

Kom efter att han rivrat färg när ajg rivrat fyrtal hehe

 

"_matija_: ** ska spanka ***"

 

"Sauroman: well spank me from behind..?"

 

 

nån som kan gissa mitt nick? ;)

 

Känner att det inte var lika kul efter att ha fått kåk slagen av 4tal.

 

~€500 upp slutade det iaf på 2 timmar. MEn fan vad kul det är, jag ÄGDE rätt många bord idag, konstiga var bara att folkd rog så fort de spelat HU med mig ett tag. ;)

 

funderar nästan på att föra över cashen till B2B, fy fan vilka enkla 1/2 bord det finns där!

 

För övrigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SH såklart, FR på B2B lär ju vara bland det tråkigaste som finns så tajta som alla är. jag ÄLSKAR weaktighta spelare :)

 

Idag tänkte jag spela rätt mkt faktiskt, tänkte inleda med 3-4 timmars B2B grind föra tt sedan köra 3-4 timmar partygrind.

 

Spelade lite tidigare på party och det gick sådär, backade ett inköp, men jag insåg några av mina stora fel där så inatt ska jag ta igen det med råge, jag tror kvällen börjar vid 9, ses vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fortsätter att torska en 400 pott på en brutal utdragning till av en viss idiot på forumet, Juzzam. han trodde att hans överpar 66 var bra mot raise o reraise.

 

Backat som fan, vad jag än gjrot har ajg blivit utdragen när pengarna åkt in, vad fan gör man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid tungt när man åker på massa skit, men på sistone har jag på något konstigt sätt lyckats separera känslor och poker och spelar i princip som en känslokall robot (hehe). Har inte lackat på en utdragning på ett tag, däremot skrek jag lite igår när jag spelade så dåligt att jag ville kräkas i en pott och i princip gav bort potten...

 

Jag tror fan man måste lyckas stänga av helt när man lirar, det blir fan för påfrestande att spela annars! Detta är dock något som är lättare sagt än gjort när man blivit utdragen 20 gånger på raken..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan ta en vanligt utdragning rätt så bra, problemet är när utdragningarna börjar ställa sig på rad och man torskar pott efter pott efter pengarna åkt in som typ 70/30 favvo.

 

Även fast man itne får spela många potter när man spelar på B2B, alla bara lägger sig :D

 

Ligger i princip på breakeven nu dock,

men det här är jag inte nöjd med, dax att börja lira som man ska !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...