Gå till innehåll

Get Serious, Please (svs /4/5)


getseriouspls

Recommended Posts

Lycka till! Kul med en dagbok på samma nivåer som jag själv spelar på! Jag har ungefär samma mål som dig, regga 5/10 innan nyår! Kör hårt!

 

 

Boom!

 

Äntligen hemma från jobb/brud. Blir hårdgrind ikväll! Dessvärre upp och åka cross runt 9.30 imorgon men pressar på tills jag är trött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nepp. Sitter och kollar hela tiden just nu t.ex. Riktigt irriterande

 

* köp in slumpmässig summa från spelkonto (typ slå ner alla fingrarna på numpadden, samtidigt som du tittar någonannanstans/skelar).

 

*håll saldot i klienten utanför skärmen (dvs fungerar bara att ha klienten på högra sida av skärmen). Finns ett litet spann där man fortfarande kan klicka på nya bord och se spelarnamnen.

 

*för att fylla på på borden så titta någonannanstans/skela.

 

Tar tyvärr inte bort problemet med att man ändå vet ungefär hur det går.

I

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* köp in slumpmässig summa från spelkonto (typ slå ner alla fingrarna på numpadden, samtidigt som du tittar någonannanstans/skelar).

 

*håll saldot i klienten utanför skärmen (dvs fungerar bara att ha klienten på högra sida av skärmen). Finns ett litet spann där man fortfarande kan klicka på nya bord och se spelarnamnen.

 

*för att fylla på på borden så titta någonannanstans/skela.

 

Tar tyvärr inte bort problemet med att man ändå vet ungefär hur det går.

I

 

Tro mig, jag har provat detta...

 

GL!

 

Tackar!

 

hand-history-02.jpg

 

 

Tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började riktigt bra upp i början med stabila 2.4k upp som senare slutade i ett ras där utdragning efter utdragning kom ikapp mig. Började tilta så jag la ner skiten. (HUR FAN blir jag av med det? Jag pallar fan inte tilta var 3:e gång jag spelar det här jävla skitspelet.)

 

+947 på 1216 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började riktigt bra upp i början med stabila 2.4k upp som senare slutade i ett ras där utdragning efter utdragning kom ikapp mig. Började tilta så jag la ner skiten. (HUR FAN blir jag av med det? Jag pallar fan inte tilta var 3:e gång jag spelar det här jävla skitspelet.)

 

+947 på 1216 händer.

 

Spelar du inte /4 och /5? Jag fattar inte riktigt, du swingade ner tre inköp? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...