knanc Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Har spelat poker lite till o från, mest från. Suger på CG, turneringar likaså. 6,9,++++ manna sng likaså. Tyvärr så går det bara hyfsat på Superturbo husng´s. Man ruttnar snabbt på dem, men där är jag än så länge på plus iaf. Så ska satsa på att bli vinnande på dessa på ett större sample och samtidigt försöka lära mig spela andra spelformer. Att posta händer från husng superturbo på stars känns rätt onödigt, så det får till en början bli nån graf och lite tankesätt från spelen. Citera
knanc Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Mål ett för dagboken är att klämma in 500 husng idag/kväll/natt. Så återkommer när detta är gjort. jag reggar mig för 4 lr 6 st samtidigt och spelar klart dessa. Sen kör jag samma visa igen. Citera
knanc Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Förjävla segt. 436 st spelade iaf, inte så många kvar för målet. Grafen börjar segla ner mot minus nu så får skärpa mig. små marginaler hela tiden // Råkade regga mig för en 0.27 dollars turnering tack vare tableninja. slutade 12:a och fick typ 2 dollar=) Citera
Vitlök Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Heeeej. Jag lirar 30 dollar hyper husng på stars med ca 5% roi atm. Ett hett tips imo är att INTE spela 4-6 utan 1-2 tills du får bättre och bättre förståelse för spelet. Vet att det är svårt att hålla sig på micro nivåerna där motståndet är så wack att du kan multitabla utan problem med decent roi. Men tro mig, i längden tjänar du på färre bord och mer genomtänkta beslut och mer analysering av olika spots. Bara mina 2 ören dock! Gör vad du vill. GLGL GOGOGO! Citera
jaroiten Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Vilken inköpsnivå snackar vi om? GL hursom! Citera
Recommended Posts