Tele Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Liga+pw: PF1k Känns som det är lika bra att collecta ja. Alla som joinar skickar ett PM till mig så får ni kontonr. Går även bra att dra transfer på PS motsvarande 1000:- till Telefonkiosk. Länk igen för folk som är sugna: http://manager.aftonbladet.se/se/ab-football-world-cup-fantasy-2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Jag för över pengar till båda fantasyspelen på söndag/måndag när jag e hemma. Föreslår att vi startar en separat tråd för varje fantasy så blir "chattandet" under VM inte så rörigt. Donkens fantasy är kanske bäst om schoolbook startar först på söndag när liga osv är skapat. Förövrigt kom jag över VM-bibeln igår i affär, mycket bra läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Joinar båda! Schoolbook, möjligt att skicka till något Stars konto? Kan kanske skicka 2K till Tele annars. Läste precis på AB att Ribéry missar VM, trist! Ytterligare ett flopp mästerskap för Frankrike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 6 Juni , 2014 Rapport Share Postad 6 Juni , 2014 Joinar båda! Schoolbook, möjligt att skicka till något Stars konto? Kan kanske skicka 2K till Tele annars. Läste precis på AB att Ribéry missar VM, trist! Ytterligare ett flopp mästerskap för Frankrike? Blanda inte ihop olika tävlingar, då kommer det bli kaos. Jag tar bara emot Bladets fantasy. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Joinar båda! Schoolbook, möjligt att skicka till något Stars konto? Kan kanske skicka 2K till Tele annars. Läste precis på AB att Ribéry missar VM, trist! Ytterligare ett flopp mästerskap för Frankrike? OK, du kan överföra till schoolbook på stars. Med tanke på min synnerligen måttliga pokeraktivitet kan max en till göra det (skriv i denna eller ny tråd ikväll), övriga får PMa för kontonummer. Startar ny tråd med liganamn och pw ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Är det bara jag som ser galet, eller blir donkens starttid framflyttad hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustavsson Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Nä det är inte bara du dom ändrade det 4-5 timmar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Känns som ett återkommande tema hos fantasyspel att det ska krångla in i det sista. Och varför lägger man öht upp spelet så sjukt tätt inpå att VM ska börja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Kollar imorgon, hoppas det funkar bättre då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fajlen Postad 8 Juni , 2014 Rapport Share Postad 8 Juni , 2014 Funkar det inte imorgon får vi fan köra the mirrors lr nåt. http://fantasyfootball.mirror.co.uk/CleverTV/en/mirror/fantasy/27/clienthome.do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Det är uppe nu! (= Fattar deras poäng med 23 manna trupp, men tycker dom missat poängen med fantasy lite. Bara tråkigt o fylla laget med värdelösa spelare för o få en vettig trupp. Ser allmänt ganska värdelöst ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Det är uppe nu! (= Fattar deras poäng med 23 manna trupp, men tycker dom missat poängen med fantasy lite. Bara tråkigt o fylla laget med värdelösa spelare för o få en vettig trupp. Ser allmänt ganska värdelöst ut? Aftonbladet rules btw så har jag spanat in Mirrors också. Den ser inte bra ut den heller, spelare saknas osv. Iofs inga bra spelare så folk hade väl inte tagit dom ändå men tycker ändå det är dåligt att inte fylla upp alla trupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 9 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Kollar imorgon, hoppas det funkar bättre då... Ny tråd skapad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 9 Juni , 2014 Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Fattar jag det hela rätt att 23-mannatruppen endast är låst under gruppspelet, och att det är fria transfers sen under resten av slutspelet? Men man kommer behöva fylla 23 platser hela tiden? Donkens alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 9 Juni , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2014 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts