Gå till innehåll

Bygga 50 till 10000


Aragon

Recommended Posts

Hantera tilt är något som kommer med tiden. Har själv precis börjat lira lite mer seriöst så det uppstår väl ganska ofta situationer där man känner att nävarna börjar knyta sig. Viktigt att tänka på när man spelar är att ha en maxbudget varje dag och då man förlorat denna budget så bör man ge sig för dagen/veckan/månaden beroende på hur hårt det tar.

 

Man kan ju även hamna i tilt när det gått bra och sedan åker på några beats i rad. Ett bra alternativ kan vara att om du vinner 100% av din BI så bör du överväga att sluta då du gått ner till 50%, detta motverkar att förlora ännu mer men även när du slutar så har du plussat och kan ta med dig det till nästa gång för att ändå ha en "positiv" känsla.

 

Om du är som de allra flesta och blir arg då fiskar synar hela tiden och prickar mot dig så tycker jag att man ska utarbeta några sorters rutiner för hur man ska tackla motgångar. En sak är säker och det är att man blir inte bättre bara för att man riktar in sig mot vissa spelare för att vinna tillbaka det man tycker är ens "egna" pengar.

 

Hoppas det var till någon hjälp iaf. Lycka till på vägen upp mot 10k!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varians, downswings. Också tuffare motstånd på högre nivåer där det inte går att krossa som på nl50. Räknar med allt sånt såklart. Allt över 10k är bara en bonus men lyckas jag med mitt mål är jag nöjd.

 

Håller alla tummar! Projektet har fått en kanonstart iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...