Partneransvarig Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Playboy Poker arrangerar nu en turneringsserie exklusivt för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Under fyra lördagar körs turneringarna, och de fem högst placerade går vidare till en seriefinal. Vinnaren i varje deltävling får också en iPad! I finalen den 29 mars ligger ett weekendpaket till London värt $2500 adderat till vinnaren! Paketet innehåller flyg och hotell för två personer, middag på London Playboy Club, 500 pund i fickpengar och biljett till Supercar Racing! Det går att köpa in direkt till finalen. Namn: PSE Event Final Tid: lördag 29 mars klockan 20:00 Inköp: $20+1 Adderat till potten: Ipad + 5 platser i finalen Lösenordsrebus till nästa turnering: siffranfemochsedanbokstävernatrippbp(ensiffraochsjubokstäver) Här kan du öppna konto på Playboy Poker om du inte redan har ett Obs! Alla som har lösenordet kan spela turneringarna, men endast spelare som har öppnat konto via våra länkar kan vinna de adderade priserna (ipad och resa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Registeringen öppnar torsdag 27 februari. FYP Ses i London! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Japp, nån var lite snabb där. Jag har ändrat i posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 vad e detta för sajt.nån som lirat på den å har erfarenheter av denna? Är den bra? vilket nätverk e den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fanskap122 Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Lite tråkigt att det är på lördagar, det är ju den dagen man försöker göra nått socialt för en gångs skull =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 vilket nätverk e den på? Ligger på Ongame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laxen19 Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 vad kostar finalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tmir Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Vad är det för flyg? Sätter inte min fot ombord Ryanair Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 21 Februari , 2014 Rapport Share Postad 21 Februari , 2014 Kan vi utbölingar regga och vinna? Orkar inte regga konto i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ApoX-207 Postad 23 Februari , 2014 Rapport Share Postad 23 Februari , 2014 skulle väl vara intressant att veta när resetiden är! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 28 Februari , 2014 Rapport Share Postad 28 Februari , 2014 Kan vi utbölingar regga och vinna? Orkar inte regga konto i onödan.Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 28 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2014 Bump Ursäkta sent svar. Det har i alla fall inte angivits att den skulle vara låst utanför Sverige, utan bara att det endast är de med våra trackers som kan vinna priser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 7 Mars , 2014 Rapport Share Postad 7 Mars , 2014 Mindre än ett dygn kvar! Glöm inte släppa lösenet! Trevlig och snabb support på detta ongameskin kan jag avslöja. (men jag är skeptisk till att de hette Amber och sånt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 Mars , 2014 Rapport Share Postad 7 Mars , 2014 Mindre än ett dygn kvar! Glöm inte släppa lösenet! done. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 8 Mars , 2014 Rapport Share Postad 8 Mars , 2014 ops Jag är lite sent ute, men ska jobba ikapp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 8 Mars , 2014 Rapport Share Postad 8 Mars , 2014 Man råkade inte ha sån tur att de före mig i resultatlistan inte var taggade till PS/PF ? ( 1SlipNO, DeadPonyClub, 2005Ture ). kom igen, ja vill ha paddan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 8 Mars , 2014 Rapport Share Postad 8 Mars , 2014 (mitt hopp) Obs! Alla som har lösenordet kan spela turneringarna, men endast spelare som har öppnat konto via våra länkar kan vinna de adderade priserna (ipad och resa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lill-Frej Postad 11 Mars , 2014 Rapport Share Postad 11 Mars , 2014 Man råkade inte ha sån tur att de före mig i resultatlistan inte var taggade till PS/PF ? ( 1SlipNO, DeadPonyClub, 2005Ture ). kom igen, ja vill ha paddan... Nä sån tur hade du inte, prova på lördag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 12 Mars , 2014 Rapport Share Postad 12 Mars , 2014 Nä sån tur hade du inte, prova på lördag igen Om (när) man vinner fler $21-biljetter, kan man ha dem till rebuys då? Eller får man kanske cash eller annan biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 14 Mars , 2014 Rapport Share Postad 14 Mars , 2014 Sorry om jag dominerar i denna tråd... Dags för nytt lösen? (tror jag gissat det redan) Samt kanske svar på min fråga i förra inlägget om multipla top-placeringars belönande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Mars , 2014 Rapport Share Postad 15 Mars , 2014 Sorry om jag dominerar i denna tråd... Dags för nytt lösen? (tror jag gissat det redan) Samt kanske svar på min fråga i förra inlägget om multipla top-placeringars belönande. Lösen uppdaterat. Ska se om vi kan hitta nån som kan besvara ticketfrågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Mars , 2014 Rapport Share Postad 15 Mars , 2014 Det vore då fan om inte det kunde vara min tur idag. Lite lagom slö, lite lagom med italienskt. Det känns som en vinnande kombo imho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 Mars , 2014 Rapport Share Postad 15 Mars , 2014 vad kostar finalen? 21 dollars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 16 Mars , 2014 Rapport Share Postad 16 Mars , 2014 Vem fick gårdagens padda? Jag blev 3a, för att jag är så jäkla kass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 20 Mars , 2014 Rapport Share Postad 20 Mars , 2014 såg nästa var öppen. Lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts