Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Il tournamentes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
N1NJA Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Någon som vet om några sajter börjat köra kval än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 13 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Någon som vet om några sajter börjat köra kval än? Schemat presenterades häromdagen så dom behöver nog lite tid på sig. Kollade just på Stars och dom har inget än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Jag fick precis höra att Micro börjat med kval - Dock inte Nordicbett, Unibett eller Betsson om jag fattade rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Jag fick precis höra att Micro börjat med kval- Dock inte Nordicbett, Unibett eller Betsson om jag fattade rätt Uni är inte Microgaming längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Jag fick precis höra att Micro börjat med kval- Dock inte Nordicbett, Unibett eller Betsson om jag fattade rätt Hittar inga satelliter, någon annan som gör? Isf var och hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Körde Stars några kval förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Uni är inte Microgaming längre. jo, egna nätverket ska köra igång 19e och de kör dubbelt ett litet tag efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 jo, egna nätverket ska köra igång 19e och de kör dubbelt ett litet tag efter det. Okaj då, uni är SNART inte microgaming längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Var hör wsops pokerklient hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XXLaphroaig1 Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Var hör wsops pokerklient hemma? 888 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
youngprofitable Postad 8 April , 2014 Rapport Share Postad 8 April , 2014 Stämmer det att man bara kan köra satelliter till main event via WSOP.com? Det verkar ju helt galet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 April , 2014 Rapport Share Postad 8 April , 2014 Event #53: Ladies No-Limit Hold'em Championship $10,000 Structure Sheet Ladies eligible for 90% discounted buy-in ($1,000) Intressant lösning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex Postad 21 Maj , 2014 Rapport Share Postad 21 Maj , 2014 Någon som vet om Pokerstars kommer ha satelliter till WSOP? känns som det börjar bli lite sent snart att arrangera satelliter, ser att 888 har 1 supersatellit typ varje söndag, men tycker att världens största pokerklient skulle kunna ordna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 21 Maj , 2014 Rapport Share Postad 21 Maj , 2014 Någon som vet om Pokerstars kommer ha satelliter till WSOP? känns som det börjar bli lite sent snart att arrangera satelliter, ser att 888 har 1 supersatellit typ varje söndag, men tycker att världens största pokerklient skulle kunna ordna också? Event -> Mer -> Special där hittar du Vegas Summer Main Event sat, $700 med ett $13k package gtd. 25maj Dock måste man boka allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alex Postad 21 Maj , 2014 Rapport Share Postad 21 Maj , 2014 Event -> Mer -> Special där hittar du Vegas Summer Main Event sat, $700 med ett $13k package gtd. 25maj Dock måste man boka allt själv oki tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts