Gå till innehåll

Ändra bords färg svs?


Mongojavel

Recommended Posts

Vet någon hur man tex ändrar till svart bords färg på svs? Trött på deras teman nu!

 

Och vet någon hur man slipper att klienten slås på automatisk "sida vid sida" , jätte bra 1 gång, men glömmer jag stänga av det och jag väljer sitta ner vid ett bord till så staplar svs upp mina bord till mini bord, mindre bra på laptop. Blir galen på detta?!

 

Och varför har inte svs filter på hi och hi/lo bord?

 

En fråga till, vet ngn när plo kommer till paddan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tack som fan, lite grötigt. Kanske håller mig till orginalet iaf,

 

Någon som har koll på det andra jag frågade om, filter för hi/lo och slippa gå inställningar/layout/ingen, hela tiden?

 

Samt när tror ni PLO kommer till tha PAD?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/69128-moddning-av-klient-svenska-spels-poker-redbet-poker.html

 

Som sagt, finns en del sköna moddar i länken ovan men GRINDERSBLACK är nötskal imo!

 

dgwb.png

 

Nice! Thanks! Ska pröva det!

 

En annan sak, varför slår inte min höjning igenom på dygnsbudgeten? Stått still i 2 dagar nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/69128-moddning-av-klient-svenska-spels-poker-redbet-poker.html

 

Som sagt, finns en del sköna moddar i länken ovan men GRINDERSBLACK är nötskal imo!

 

dgwb.png

 

Jag gick till länken men kom inte vidare sen, googlat också. Men hittar inte denna mod, har du länk? Ser ju jävligt fräscht ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar till nästkommande vecka/måndag innan budgetändringarna ändras..

 

Men det gäller väl inte spelbudget/dag?

 

Tar det 24h för det att ändras eller sker det efter kl 00.00?

 

För här händer inget, dock så pillade jag på den inom 24h, är det felet? Måste jag vänta 24h igen då? Eller har det att göra med att dagbugdet måste vara mindre än vecko/månads budget?

 

Helt lost!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...