Gå till innehåll

Dagbok nr. 1297


Facebookpro2

Recommended Posts

Project spewnomore v. 1.1 Session 3/20

Tid - 35.2 minuter (sitout efter 30)

Händer spelade - 278

Resultat - +199,83 SEK

Spew - Inget

 

Vet att detta dagboksformat kanske inte är asroligt att läsa men det hjälper mig hålla mitt spew i schack och hålla koll på mina resultat och motiverar mig att grinda mer!

 

Kommer ha mkt plugg framöver tyvärr anatomikursen är rätt tung men intressant. Har dissektioner hela vecka vilket är najs, sjukt lärorikt.

 

En tanke om att förbättra sitt spel. Hur går ni tillväga för att hitta områden ni vill förbättra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kände att det blev jäkligt enformigt med att skriva uppadateringar på mina sessioner så jag slutade. Är helt insyltad i plugg för tillfället så kommer nog inte uppdatera på en vecka eller så. Men jag kan bjuda på min graf för tillfället. Förhoppningsvis får jag in mer volym efter denna kurs är klar!

 

2hsazix.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Halloj länge sedan jag skrev här, tänkte uppdatera lite. För att göra en lite längre historia kortare så har spelet gått som följer;

 

*Sprang upp till NL50z torskade 3 stacks hoppade ned igen.

*Började spewa, tilta shit.

*Fixade coach, tog några sessioner, såg till att styra upp mitt spel.

*Lirade ca. 30kish händer på 10nl

*Spelar nu 25nlz och har som mål att inte kolla resultat förr ens jag har spelat 20h, så det kan vara bustmode när jag kollar men det är lunch!

 

Postar graf när jag lirat 20h!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tänkte börja skriva här igen nu när sista tentan för terminen är skriven. Kortfattat har det gått mycket up och ned på pokerstars. Har vart som en jojo mellan 10nl och 50nl zoom. Eftersom jag hittills har haft en bättre och mer stabil winrate på SvS bestämde jag mig för att dra in rullen(för tillfället 4k sek) där annu en gång och ska spela 0.5/1 tills jag når 6k. Målet är 30BI bankrulle för nästa nivå och hoppa ned igen om jag ramlat ned till 25BI.

 

Jag har även fixat holdemmanager 2 så kan bjuda på en sehr stylisch graf från mina första sommarhänder på SvS.

 

80N8fT0.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...