Gå till innehåll

Är WinningNoLimitHoldem.com vettig?


robbankorpen

Recommended Posts

Hej!

Nu vet jag inte om jag har satt rätt rubrik eller om jag placerat tråden rätt, om inte så brukar administratörerna ändå vara duktig på att ställa saker och ting till rätta.

 

Nåväl, nu är det så att för någon månad sedan så handlade jag ett gäng böcker för att primärt lära mig nolimit holdem.

Då jag inte är något direkt fan till att läsa böcker så åkte dom rätt fort in i bokhyllan och där har dom stått och samlat damm ett tag nu.

 

Nu har jag dock bestämt mig för att pina mig genom dessa böcker, och som lite hjälp på traven så hittade jag http://www.winningnolimitholdem.com som kanske kan hjälpa mig med motivationen.

 

Men innan jag börjar tänkte jag vände mig till er för att höra om sidan och dess innehåll verkligen är vettigt, korrekt och bra för att hjälpa hyffsat nya spelare att utvecklas till en vinnare. Eller om det bara är så att de försöker tjäna en hacka på affiliate sidor.

 

Värt att nämnas är att jag ligger plus än så länge men spelet mitt känns väldigt osäkert och tips för att lindra en dålig förlorare från att tilta mottages gärna.

 

Mvh Robban

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...