Gå till innehåll

21/12: $1000 adderat i medlemsexklusiv frirulle på Everest!


Partneransvarig

Recommended Posts

Lördagen den 21 december klockan 20:00 kör Everest Poker en tidig julklapp för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. Det är en exklusiv frirulle med inte mindre än $1000 adderat till potten, så det lär bli ett fantastiskt bra övervärde den helgen.

 

Tio betalda platser finns i turneringen, med ett förstapris på $400. Registeringen öppnar klockan 13 på speldagen.

 

Namn: Pokersefree (#816226442)

Inköp: Frirulle

Tid: 21 december klockan 20:00

I potten: $1000 adderat

Lösenordsrebus: En sån kör bonden (sjubokstäver)

 

Har du inget konto på Everest men vill spela turneringen går det fint att regga konto här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vet om nån från everest kollar denna tråden.men försökte logga in på mitt konto idag å då fick jag information om att jag var tvungen å fylla i nåra uppgifter extra på hemsidan innan jag kunde logga in.Jag gjorde det.var typ nån säkerhetsfråga man skulle ställa in å så och e-mail.tryckte på continue och uppdatera. då fick jag ett meddelande. "your account is now closed". fattar ingenting.vad hände med de pengar å points jag har å varför blev det nerstängt bara sådär....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Everest har tyvärr inte någon sajtreppe närvarande på forumet. Jag ska se om vi kan få tag i någon på företaget, men tror knappast våra kontakter går att nå innan måndag. Tror supporten är enklare att gå via om man vill ha en snabb lösning.
Står att de ska ha en online chat support men hittar ingen länk till den...har skickat via mail för ett dygn sen typ men inget svar...

 

Är den låst till såna som är reggade via pokerforum föressten eller öppen för alla??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man sälskap av några gammla gubbfiskar i kväll ?

I så fall kunde det vara roligt med nicken mitt är "aligate".

Jag är Torosaurus.

Torosaurus ("perforated lizard", in reference to the large openings in its frill) is a genus of ceratopsid dinosaur that lived during the late Maastrichtian stage of the Cretaceous period, between 66.8 and 66 million years ago.

https://en.wikipedia.org/wiki/Torosaurus

Med tanke på att vissa 40-minusare kallar sig gubbar så får väl vi 65-plussare kalla oss dinosaurier? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...