Gå till innehåll

Klubbturre


jimenez

Recommended Posts

Hejsan PF.. Följande hand utspelade sig på den lokala syltans veckoturre.. 1k freezeout. Startstack 8k

 

Blinds 50-100. slaskig utgfirre spelar 300, jag synar in med A,q (ruter,spader) 2 positioner senare, ytterligare 3 glada spelemän synar in sig!

 

Flopp landar 3,7,8 alla ruter

 

Utg. skjuter 2k... Vad gör vi?

 

Jag o utg sitter med ca 8k var, övriga mellan 5-10k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 bet pre är ju givetvis alternativ.. Efter detta hårda flopbet sätter jag hans värderange på 99-kk, ak med färgdrag. (AA limpas pre av denne trevlige herre)

 

Tankarna går som följer.. Folk stoppar inte in alla marker i denna spot utan typ nuts.. Känner att jag har ett fint läge att skapa mig en fin stack genom att skeppa o i många fall få folds! Problemet är ju att jag inte reppar jättemkt själv.. Tror jag kan få några händer att folda samt om han synar är ju equityn ändå ok.... Spelarna bakom är jag ej jätterädd för men måste ju givetvis tas i åtanke.. Feltänk att man tror man kan få folk att folda säg 1010- KK i denna spot? Jag spelade i vilket fall all in

 

Resultat kommer snart :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...