Gå till innehåll

The climb is all there is - 1/2 på SVS

Recommended Posts

Postad

Nuvarande fiskreg på 1/2 som vill utveckla mitt spel, samt ha någonstans där jag kan skriva av mig och få konstruktiv kritik utav skickligare spelare.

Att jag är en vinnande spelare vet jag, har plockat ut uppemot 70k från pokern genom åren, inte jättebra men har aldrig spelat jättemycket poker, och lyckas alltid göra något fel i någon stor pot som krymper dagsplusset, tiltar gör jag ganska lätt, men bara om jag gjort något dåligt spel, kan tom ge mig själv en box/slap på facet då, kanske inte så friskt :rolleyes:

Har mycket fritid just nu och vill med denna dagbok markera för mig själv att nu jävlar ska jag klättra, dags att gå från fiskreg till en av de bästa på nivån.

Ni får gärna gissa vem det kan vara, kul om ni träffar rätt :)

Men kommer nog inte outa mig, inte direkt iaf.

Mål: Minst 1000 händer/dag

Diskutera fler händer

Minst 1 instruktionsvideo om dagen

Kan utlova graf men måste få in flera händer än vad jag har nu, om 1 mån säger vi.

En av de bästa scenerna i serien, Littlefinger är en man av hög ambition, talet han ger lyckas alltid ge mig gåshud. Längtar till nästa säsong.

Denna pumpas just nu hos mig, Abidaz slaktar allt.

You can do it, just put your mind to it. Lets go!