Zyr Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 försöker mer eller mindre att försörja mig på pokern, får väl hoppas det lyckas, men det är ju tanken som räknas! (mitt mål är att kunna tjäna 50 000/mån innan nästa sommar) lirar just nu holdem fl 5-10 (ett bord) Citera
Morbo Postad 1 December , 2004 Rapport Postad 1 December , 2004 jezaja: Jag får studiebidrag, men det räcker knappast till hyra, mat osv. Det betalar jag med pokern. Citera
thrasher Postad 2 December , 2004 Rapport Postad 2 December , 2004 Lever på det och Tycker det är riktigt nice.. Varför inte liksom ? lägga ner 3h om dan och tjäna mer än VD's . Ha massa ledig tid till träning osv. Som det är nu är det ingen ide att knega iaf. Välkommen till forumet! Och grattis till din fantastiska "lön" du tjänar troligen mest av alla här på forumet.. grattis! =) Själv så drar jag in så jag klarar mina omkostnader som student... Kan ju säga rätt fort att shiva knappast drar in mest av alla som postar på forumet, men han drar in bra cash själv drar jag in rätt ok själv.. klarar mig på det i varje fall. Citera
freni126 Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Lever på det och Tycker det är riktigt nice.. Varför inte liksom ? lägga ner 3h om dan och tjäna mer än VD's . Ha massa ledig tid till träning osv. Som det är nu är det ingen ide att knega iaf. Välkommen till forumet! Och grattis till din fantastiska "lön" du tjänar troligen mest av alla här på forumet.. grattis! =) Själv så drar jag in så jag klarar mina omkostnader som student... Kan ju säga rätt fort att shiva knappast drar in mest av alla som postar på forumet, men han drar in bra cash själv drar jag in rätt ok själv.. klarar mig på det i varje fall. "Mer än VD's" är ju ganska luddigt formulerat.. kan ju vara hur mkt som helst.. så att han ska tjäna mest är väl inte direkt omöjligt eller? Citera
Shiva Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Ja vissa VD's för Stora företag tjänar såklart MKT mer än mig. Och jag tjänar troligvis inte mest på detta forum. Citera
jannekev Postad 9 December , 2004 Rapport Postad 9 December , 2004 SPELAT I CA 34 MÅNADER PÅ 3 OLIKA SAJTER PÅ NÄTET. SPELAR ALLT I FRÅN 0,25-2,50 NL OCH PL. CASH IN 375042:- CASH OUT 532844:- har en bank rulle på ca $5000. det blir ett snitt på 4641:- i månaden hittills det är ju hyfsat Citera
Sunbird Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Nu kanske jag är lite onödigt trög (och enormt bakis...) men du har alltså satt in drygt 375K och tagit ut drygt 532K. Jag måste ha missförstått något, men jag kommer inte på vad Citera
cab19 Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 du har alltså satt in drygt 375K och tagit ut drygt 532K. Eller är det tvärtom ha menar??"vunnit" 375 resp."betalat"532 ?? Citera
Fedorov Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 han har satt in 375K på de olika siterna och tagit ut 532K.. Det är väl inte så svårt? Citera
kidkurry Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Lite konstigt är det allt att ha satt in 375 och tagit ut 532..... OK att ha satt in 25 och jobbat upp till 100. I det här fallet måste han ha haft ev vääääääääldigt lång förlustperiod innan det vände, eller? Försöjde sig knappast då. Att då dessutom prata om ett +månadssnitt känns inte heller relevat Citera
eurythmech Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Lite konstigt är det allt att ha satt in 375 och tagit ut 532.....OK att ha satt in 25 och jobbat upp till 100. I det här fallet måste han ha haft ev vääääääääldigt lång förlustperiod innan det vände, eller? Försöjde sig knappast då. Att då dessutom prata om ett +månadssnitt känns inte heller relevat Är inte insättningarna och uttagen i huvudsak flyttande av pengar mellan siter? Citera
EAK Postad 10 December , 2004 Rapport Postad 10 December , 2004 Under de 34 månaderna har han säkert flyttat runt sina pengar mellan olika siter, därav den stora summan med pengar som gått in och ut. cash in (site A): 40 000 sek cash out (site A): 60 000 sek Tar ut allt. cash in (site B): 40 000 sek ....... Bara för att illustrera hur han kommit upp i en så stor summa med cash in resp. cash out Förstår inte vad som skulle vara så konstigt med det? edit: eurythmech kom före med samma påpekande. Citera
jannekev Postad 17 December , 2004 Rapport Postad 17 December , 2004 Jag kanske är ute på fel tråd,jag menar inte att jag lever på det.Jag har ett arbete där jag jobbar 8 timmar om dan.Att jag tar upp ett snitt i månaden är ju helt okay tycket jag. Man måste se under lång tid hur det gått.och mitt snitt i månaden är ca 4600:-..Jag tycker absolut att det visa att man kan dra in lite på low-limit spel. Ja jag flyttar en hel del summor mellan bolagen. Så ni tomtar som backar varje månad kryp fram nu och berätta hur det känns att varje månad gå minus .. Lön 25:e slut 26:e..hehe Citera
McGambler Postad 17 December , 2004 Rapport Postad 17 December , 2004 Gott mos, Janne! Vi få köra lite fler live-turneringar, så du kan bättra ditt snitt ännu mer...Tror du har en del plus-statistik på mig där. Själv tycker jag det är en svår bedömning att säga huruvida någon är pokerproffs eller inte. Jag känner många som tjänar mycket bra pengar på pokern men ändå inte kan klassas som pokerproffs, för de antingen jobbar eller pluggar vid sidan om. Att vara en ren professionell internet-pokerspelare verkar inte så kul i längden... Citera
Llandi Postad 17 December , 2004 Rapport Postad 17 December , 2004 Jag har dragit in ca 30 000 den senaste månaden jag skulle kalla det extrem flyt... Men dom pengarna har faktiskt försörjt mej den senaste månaderna och jag tror dom kommer göra det några till... Så på din fråga japp jag försörjer mej på poker pengar just nu. Är student och och bor hemifrån med flickvänen och man får inte så mycket pengar för att betala allt som behövs. Jag tror det är väldigt viktigt att veta när man har tur och när man faktiskt kan vinna på den limiten. Och jag hade mycket flyt Citera
Holmees Postad 17 December , 2004 Rapport Postad 17 December , 2004 Tomte - Japp Försörjer andra som spelar poker! Men vafan jag försöker ju Citera
hnat Postad 21 December , 2004 Rapport Postad 21 December , 2004 Tomte - Japp Försörjer andra som spelar poker! Men vafan jag försöker ju Precis, vad är det man säger åt ungar som är usla på sin sport; "det viktiga är inte att vinna, utan att deltaga och kämpa väl". ...försörjer jag mig? Hell no, på sin höjd ölkontot, men jag ligger 100$ plus den här terminen EDIT: Ölkonto på 100$ per termin.. Nä jag klarar inte ans av att spela till mig öl Citera
greger Postad 23 December , 2004 Rapport Postad 23 December , 2004 jag försörer mg inte heller på poker men jag drar ialla fall in nåra undra i månden på lite live spel o lite $ i månaden online, så det räcker i allafall till lite öl Citera
Recommended Posts