FranskSinatra Postad 11 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2013 Bra jobbat! har lurkat denna och tror mörkertalet är större än vad du tror (superhypen). nä men trådar som denna inspirerar och motiverar ju en annan latmask så keep grinding man +1Också läst denna dagligen fortsätt gärna! GJ wp plussar också, Denna DBn har vart höjdpunkten med PF de senaste 2 veckorna.WP! Wp, grymt jobbat med resultat och volym! Hade varit kul att veta nick då vi garanterat har vevats en del. Bra jobbat! har med kikat in här dagligen men nog bara skrivit en gång. kämpa vidare! Snyggt jobbat, vad nickas? Snyyyyggt! Då har vi mötts till 100%. Undrar vem du är , men kan nog ha mina misstankar! Tack så hemskt mkt! Riktigt kul med så fin feedback och mkt förvånande att fler än jag själv har följt dagboken varje dag. Helt klart ger det inspiration att göra något liknande igen. Sedan jag slutade med lockdownen har jag inte spelat en hand, vilket iofs kanske var välbehövligt, men om jag vill klättra samtidigt som jag kommer behöva ta ut en hel del för framtida utgifter så är det hög volym som krävs för att det ska gå. Då kan en ny dagbok med en ny målsättning vara till hjälp. Nicket behåller jag gärna hemligt en stund till. Lär ju förr eller senare komma fram. Trevlig helg å heja Sverige! Citera
Recommended Posts