ernstan Postad 11 September , 2013 Rapport Postad 11 September , 2013 Hej, Lirar special tuneringarna på pokerstars 2-20USD men kommer typ aldrig itm... Lagt ner ca 3000kr på skiten senaste månaden utan en krona tillbaka, börjar bli lite irriterad dock envis. Känns som jag alltid förlorar trots en bättre hand. Vet inte hur det går till med en coach, men jag är öppen för förslag. Tack på förhand. Citera
danne13 Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 Hej dom 3000 har det varit hela din MTT rulle? I turneringspoker finns det en valdigt stor varians , sa om det nu ar sa att dessa 3000 har varit din rulle sa skulle jag vilja pasta att du har overspelat din BR. Men du skrev oxa att du typ aldrig kommer ITM i detta fall sa har du antingen ett par luckor i ditt MTT spel, jag kan ta en titt pa ditt spel pma mig om du ar intresserad ,, sorry for att jag saknar A,A,O har ett engelskt tangentbord. Citera
marcuse Postad 12 September , 2013 Rapport Postad 12 September , 2013 söker också coach http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1766707#post1766707 Citera
Recommended Posts