Jackwilshere Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 (redigerade) . Redigerad 8 November , 2015 av Jackwilshere . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 lowstake check, Örebro check, man kanske kan styra något någon dag:). Vore kul om flera från öret hörde av sig så kanske en live-turnering eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Här är en till lowstaker från Örebro. Är väldigt grön vad gäller livespel, men kan absolut tänka mig att vara med om något dras ihop! Finns det någon klubb eller liknande i stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackwilshere Postad 28 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 (redigerade) . Redigerad 8 November , 2015 av Jackwilshere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
josspen Postad 28 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2013 Jag bor också här och skulle eventuellt vara intresserad om det händer något/hittar på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrand Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Just i Örebro är det dåligt med live spel för tillfället. Det finns däremot några aktiva klubbar i närheten. PM'a för mer info! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Arboga här. Tror ni flesta vet vart de ligger om ni är från Örebro. Bor i Norrköping men spenderar i princip varje helg i Arboga så styrs det nåt en helg är jag på !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 29 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2013 Härligt att vi är några iaf! Är nyinflyttad så har ingen aning om det finns någon klubb i stan! Hur lediga är ni på dagarna för att grinda lite tillsammans och snacka lite skit? Håller med, kul att det är några! Jag håller med Svinto om det blir någon helg är jag på att styra! men hur ska man kunna grinda tillsammans? Where to be? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinto_ Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 Någon som bor hyffsat stort? Isf skulle vi kunna sätta en helg och ha grindstuga på fredagen följt av Fotbollskväll och mer grind för att dra sig tilllbaks på söndagen (iaf vi som jobbar/studerar) Nöten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
getseriouspls Postad 30 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2013 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2013 Örebro , low/mid stake svs! sport intresserad som fan! är gärna på grindstuga eller dra och spela live någon stans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 4 September , 2013 Rapport Share Postad 4 September , 2013 Örebro här med...gärna med o gibbar lite...har även en polare som jag lirar med samt brukar dra till sthlm o lite på CC. Säg gärna till lite innan om det skulle bli ngt så man kan planera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Intresse verkar ju finnas, TS som startade tråden, har du några ess i rockärmen, går detta att lösa? Styr upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Intresse verkar ju finnas, TS som startade tråden, har du några ess i rockärmen, går detta att lösa? Styr upp +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Live2012 Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 jag är på =)=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackwilshere Postad 7 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Kul med så mycket intresse! Kommer tyvärr inte kunna styra något förräns december då jag är bortrest! Men hör av mig så fort jag befinner mig i Örebro igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 11 pers om jag räknat rätt. Vore awesome, medan vi väntar, ska vi inte testa en turnering online emot varandra för att få ett litet hum och kännedom om varandra? Oavsett svar tog jag mig friheten att lägga upp en privat pokerturnering den 20 oktober (söndag) som startar 19:15 med ett inköp på 220 kronor. Namnet är ÖrebroPoker och lade upp den på svenska spel. Jag vet inte om det finns intresse men om det gör det får ni gärna skriva det här och skriv även om ni Inte vill/tänker vara med så att jag vet om det ens blir aktuellt. Skickar PM med lösen till de som känner sig manade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackwilshere Postad 7 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Riktigt bra initiativ! Kanske kan flytta turneringen till kl8? Inte helt säker på om jag hinner spela den annars men ska försöka!! TheC vad nickar du på svsp? Kan skicka pm om du inte vill outa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 8 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2013 Riktigt bra initiativ! Kanske kan flytta turneringen till kl8? Inte helt säker på om jag hinner spela den annars men ska försöka!! TheC vad nickar du på svsp? Kan skicka pm om du inte vill outa Jag kan absolut flytta den till kl 8, vet du hur man gör? Jag nickar -TheC-! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 8 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2013 11 pers om jag räknat rätt. Vore awesome, medan vi väntar, ska vi inte testa en turnering online emot varandra för att få ett litet hum och kännedom om varandra? Oavsett svar tog jag mig friheten att lägga upp en privat pokerturnering den 20 oktober (söndag) som startar 19:15 med ett inköp på 220 kronor. Namnet är ÖrebroPoker och lade upp den på svenska spel. Jag vet inte om det finns intresse men om det gör det får ni gärna skriva det här och skriv även om ni Inte vill/tänker vara med så att jag vet om det ens blir aktuellt. Skickar PM med lösen till de som känner sig manade! Skönt iniativ! Ses vid borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 Kul att någon visat intresse i alla fall! Jag kommer byta tid till kl 20:00. Turneringen kommer läggas upp natten mot söndag som jag förstått. Är det någon ide att jag registrerar om den eftersom vi inte är jätte många som visat intresse, vad säger Ni som visat intresse? Ska vi göra ett försök? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-rookie- Postad 14 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2013 ytterligare en svs micro från Örebro. Vore kul med turren den 20nde=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-TheC- Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2013 Gjort en ny turnering nämnd OrebroPokerr, ändrade inköp till 100+10 istället om det kanske ökar intresset, sedan är starttiden kl 20:15 istället! KOM IGEN NU KÄRA ÖREBROARE, årets turnering är här; Battle of orebro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackwilshere Postad 17 Oktober , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2013 Hittar inte turneringen. Går in på privata sen är det tomt. Edit: såg att du lägger upp den natten mot söndag! Grymt initiativ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-rookie- Postad 17 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2013 Vad är lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts