Gå till innehåll

Fredagsfester augusti! €363 i adderat värde i tre kval till Pokerallsvenskan


Partneransvarig

Recommended Posts

Nordicbet arrangerar under tre raka fredagar medlemskval till den nya upplagan av Pokerallsvenskan, exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se. Varje vecka ligger 11 inköp till öppningsomgången den 22 augusti samt en lagkaptensbindel adderat till potten. Det är den som vinner varje kval som får hela det adderade värdet och i och med bindeln förmånen att bjuda in upp till tio vänner som utgör det kommande laget.

 

Namn: Förkval Pokerallsvenskan

Tid: Fredagar 2/8, 9/8 och 16/8 klockan 19:30

Inköp: €5+0.50

Adderat till potten: Varje turnering adderas 11 inköp a €11 till premiären av Pokerallsvenskan, samt kaptensbindel. Allt adderat värde till vinnaren.

Lösenordsrebus till nästa kval: bordsomstårpåkontorochiarbetsrum (nio bokstäver)

 

Har du inget konto på Nordicbet går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och den vann jag...

 

Lagkapten söker alltså medlemmar. Jag bjuder flott på inköpen i öppningsomgången 22 augusti.

 

Först till kvarn...

 

8-)

 

Sista chansen - vi är sju man i laget och behöver förstärkning. Kom igen nu - imorgon drar PokerAllsvenskan igång och första omgången spelar alla i mitt lag gratis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista chansen - vi är sju man i laget och behöver förstärkning. Kom igen nu - imorgon drar PokerAllsvenskan igång och första omgången spelar alla i mitt lag gratis!

 

Vi har fortfarande en ledig plats i laget - hör av dig om du vill vara med i jakten på paket till Pokerfinnkampen 2013 (spelas i Tallinn 29 november-1 december)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...