Partneransvarig Postad 13 Juli , 2013 Rapport Share Postad 13 Juli , 2013 Från och med denna måndag kommer våra nya samarbetspartners Winamax att köra medlemsexklusiva turneringar varje vecka med €200 i turneringsbiljetter adderat! Boka upp klockan 21 på måndag och var med och måndagsmys med oss! Namn: pokerforum Tid: måndag 7 okt. klockan 21 Inköp: €4.50+0.50 Adderat till potten: €200 i biljetter Lösenordsrebus: förstaärpandraärotredjeärkfjärdeärefemteärr sjätteärssjundeäreochsåsiffranfem(sjubokstäver ochensiffra) Har du inget konto på Winamax går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 EDIT: Hittade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raboul Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raboul Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 .......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raboul Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 Dags ikväll. Det ser ut att bli ett bra värde. (mao jag spelar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 bank kontonr med swift å ibankod bara för att signa upp ett konto.varför ska man ange det om man använder neteller som vanligt..nä då får det va... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Juli , 2013 Rapport Share Postad 15 Juli , 2013 Tja Värdet är grymt Gratz PokerNiklas. WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
masterbarbosa Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2013 Hello! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
navarro Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Hello! ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Hur hittar man turren? Har kryssat i exakt allt på tournaments, men får inte upp någon "Pokerforum" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Tid: måndag 15 juli klockan 21 Hur hittar man turren? Har kryssat i exakt allt på tournaments, men får inte upp någon "Pokerforum" Hmmm /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Hmmm /#LOUDmouth# ... Ja kanske för att det BÖRJADE då. Turneringen är idag, då den är varje vecka. Och eftersom ingen annan info står så borde den antagligen heta samma sak varje gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 ... Ja kanske för att det BÖRJADE då. Turneringen är idag, då den är varje vecka. Och eftersom ingen annan info står så borde den antagligen heta samma sak varje gång? Haha, då tar jag på mig dumstruten, ställer mig i skamvrån och gråtrunkar lite /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Haha, då tar jag på mig dumstruten, ställer mig i skamvrån och gråtrunkar lite /#LOUDmouth# hahaha inga problem! men I still need help =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 hahaha inga problem! men I still need help =( Aight. Filtrera på inköp €5 och bara "community" på turneringsform så borde du hitta den. Jag ser den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giftigkatt Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Aight. Filtrera på inköp €5 och bara "community" på turneringsform så borde du hitta den. Jag ser den iaf. found it ! tack chefen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Klart. var är alla andra oldboys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Reggad men trött... Nån får säkert enkelt alla mina chips idag, jag förkyld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 7 Oktober , 2013 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2013 Stänger denna tråd. Detta är från och med nu enda tråd för Winamax-turrarna på måndagar. http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/68917-medlemsm-ndagar-p-winamax-med-200-i-biljetter-adderat.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts