TripsA Postad 9 Februari , 2014 Rapport Share Postad 9 Februari , 2014 Det förklarar varför man inte fick en invit! f.ö är du världens bästa gnet! Det va inte därför du inte va bjuden Mr... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 10 Februari , 2014 Rapport Share Postad 10 Februari , 2014 +3k men lite spysmak i munnen. 8a FLASH main där 1an får €60k. Stoor clflip på ftbubblan och sen fliprivrad 8a för att ligga 2a-3a. Precis som i 1kn =/ Var med bra i många andra, men slutade runt 30e i trex, megadeep, ipokers stora och nån mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 I måndags hade jag fyra finalbord med en 4e plats som bästa placering och hamna väl runt even skulle jag tro. Idag var det andra bullar. Fyra finalbord med två stycken vinster och en 4e plats samt en 9e. Efter rejält gristurande så tog man ner 100t stars för $12k och 50t på .fr för €2,4k. 4e platsen var i primas 100fo. Precis flyttat in i en liten 2a hisingen. Just nu så är väl lägenheten ganska spartansk och saknar tv. Någon där ute som har tips på någon prisvärd tv runt 50"? Är ganska usel på elektronik.. Har dessutom tänkt att införskaffa mig ett tvspel. Osäker vad man ska välja. Har alltid lirat på Xbox innan men PS4 känns väl som det bästa alternativet just nu? Imorgon blir det ledigt. Klippa sig och kolla hockeyn hos en polare står på schemat! Hoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Precis flyttat in i en liten 2a hisingen. Just nu så är väl lägenheten ganska spartansk och saknar tv. Någon där ute som har tips på någon prisvärd tv runt 50"? Är ganska usel på elektronik.. Har dessutom tänkt att införskaffa mig ett tvspel. Osäker vad man ska välja. Har alltid lirat på Xbox innan men PS4 känns väl som det bästa alternativet just nu? Billig LED-TV=En massa inställningar och fixande för att ens få till en hyfsad bild. Plasma= Bra bild från scratch och inga problem med släpningar alls (vilket iofs inte nyare/bättre led har heller). Hellre för mkt lull-lull än för lite... Köp en plasma (as dyr as u possible want to pay) som matchar din nya Ps4 så slipper du va missnöjd över att du snålade nån tusing och inte får ut max av tv-spelet. Ett xbox går alltid att hitta billigt begagnat, som enligt mig alltid är bra att ha, vare sig man spelar eller inte... Sen finns det hur mkt platinumspel som helst att köpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-50-tum-och-storre/Panasonic-TX-P50ST60Y/188747.3115/#tabs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/lcd_led-och-plasma-tv/tv-50-tum-och-storre/Panasonic-TX-P50ST60Y/188747.3115/#tabs Kan man streama från Timecapsule? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Kan man streama från Timecapsule? DLNA-nätverk, trådlöst nätverk och Smart TV (Viera Connect) Din nya plasma-TV:n är utrustad med både trådad och inbyggd trådlös nätverksanslutning som ger möjlighet att spela upp foto (JPEG), musik (MP3, AAC, WMA och FLAC) och film (AVCHD/.mts, AVI, MKV, ASF, MP4, FLV, 3GPP, PS och TS) via nätverket. Det inbyggda trådlöst ger möjlighet till en stilren installation på väggen med ett minimum av kablar som löper upp till TV:n. Skulle man inte vilja ansluta sin TV till nätverket går det givetvis lika bra att spela upp mediafiler via någon av USB-ingångarna (stöd för FAT16, FAT32 och exFAT) eller den inbyggda kortläsaren med stöd för SD (upp till 2GB), SDHC (upp till 32GB), SDXC (upp till 64GB) och mini SD-kort (upp till 2GB) med adapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 DLNA-nätverk, trådlöst nätverk och Smart TV (Viera Connect) Din nya plasma-TV:n är utrustad med både trådad och inbyggd trådlös nätverksanslutning som ger möjlighet att spela upp foto (JPEG), musik (MP3, AAC, WMA och FLAC) och film (AVCHD/.mts, AVI, MKV, ASF, MP4, FLV, 3GPP, PS och TS) via nätverket. Det inbyggda trådlöst ger möjlighet till en stilren installation på väggen med ett minimum av kablar som löper upp till TV:n. Skulle man inte vilja ansluta sin TV till nätverket går det givetvis lika bra att spela upp mediafiler via någon av USB-ingångarna (stöd för FAT16, FAT32 och exFAT) eller den inbyggda kortläsaren med stöd för SD (upp till 2GB), SDHC (upp till 32GB), SDXC (upp till 64GB) och mini SD-kort (upp till 2GB) med adapter. Ovan ger inte tillräckligt svar imo. Apples prylar i alla fall Timecapsule är lite special och vad jag läst så funkar det inte. Just nu kör jag varianten att jag lagrar all film och dylikt på min timecapsule. Jag spelar upp det med en app på macen som heter beamer som connectar till min Apple TV. Normalt sett så lirar Apple Tv bara mp4 och sånt skit, men i och med att jag har den här appen emellan så slukar den allt vilket är himla trevligt, och jag kan jobba på datorn samtidigt som streamen rullar. Jag hade ju dock hellre sett att jag kunnat ta bort det steget och streamat direkt från TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 grymt nöjd med den här =) http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1726816 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/tv/TXL50ET60Y/panasonic-50-3d-smart-led-tv-tx-l50et60y Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Vad de gällde köp av PS4/XBOXone hade jag nog tom kunnat tänka mig att köpa en PS3/xbox360, lite beroende på syftet. Är du en klassisk "jag spelar bara senaste fifa", så är väl en ny enhet med allt vad det innebär i bättre grafik nutz, så bara plocka dig en PS4 eller vänta på nyaxboxen. I övrigt kan jag inte direkt finna någon anledning att köpa en PS4 atm, spelutbudet är magert. Har du inte lirat allt som släppts senaste 5åren är ju en xbox360/PS3 och spela igenom lite gamla storspel ett bra alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 kan bara rekomendera en spelkonsol. Givetvis Nintendo 8bit:-D en four player adapter på det och några four player spel så är det d givna stället för en ölkväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 12 Februari , 2014 Rapport Share Postad 12 Februari , 2014 Super Nintendo Emulator någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Då har vi startat husbilstouren på NZ! Jag mrjimmy ekan och Linde. Köpt med nät och ber till gudarna att det ska gå att söndagsgrinda på. Annars ska det inte spelas nåt utan de ska äventyras så mkt som möjligt. Tänkte börja med build your own spa där man tydligen gräver ett hål på stranden och sen fylls hålet underifrån med varmt vatten. Sen blir det nog surfing i några dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 Februari , 2014 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Då har vi startat husbilstouren på NZ! Jag mrjimmy ekan och Linde. Köpt med nät och ber till gudarna att det ska gå att söndagsgrinda på. Annars ska det inte spelas nåt utan de ska äventyras så mkt som möjligt. Tänkte börja med build your own spa där man tydligen gräver ett hål på stranden och sen fylls hålet underifrån med varmt vatten. Sen blir det nog surfing i några dagar! Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiväh Edit: Njut m8! Här hemma händer exakt 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Glassigt:-D. Upp med lite bilder när ni har nån minut över:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Tack för alla tips. Får fundera igenom vad som skall köpas Känner att man kanske tröttar på 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Nyttjar någon, barn exkluderat, 3D på en tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Nyttjar någon, barn exkluderat, 3D på en tv? Jag kommer aldrig göra det, går inte på bio i 3D heller. Smart-TV är dock bra tycker jag, framförallt Viaplay och Netflix. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Har inte ens packat upp mina glasögon. Kommer nog aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Kollade på filmen som följde med när jag köpte min 3D-tv (Monsters vs Aliens?) och tyckte det var rätt coolt, köpte en dyr box och abbonemang för att kunna få livesport i 3D men lyckades aldrig. Har aldrig använt funktionen sedan dagen jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 Februari , 2014 Rapport Share Postad 13 Februari , 2014 Har inte kollat igenom en enda film på 3D. Däremot sett småbitar utav Avatar och Life of pi som är rätt fräcka att se i 3D! Dock är det väl svårt att få tag i en dyrare TV där 3D inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Mysig grind här i veckan. Är uppe och känner på de fina priserna, men det vill sig fortf inte riktigt på ftn. Några k upp blev veckoresultatet och slapp få en enda stor backdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 14 Februari , 2014 Rapport Share Postad 14 Februari , 2014 Tillbaka på söndagsgrinden och som vanligt stänger stars ner alla mina turror innan 00.30, seriöst har fan haft svin mycket djupa senaste men inte fått binka Bumpar denna fina post! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Februari , 2014 Rapport Share Postad 20 Februari , 2014 Bumpar på varför braten är bekant med allt för många Karlskroniter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts