eddor Postad 27 September , 2013 Rapport Share Postad 27 September , 2013 WCOOP närmar sig slutet, hur känns det? Hur ligger ni till $$$$$$ under WCOOP? Någon som är upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 27 September , 2013 Rapport Share Postad 27 September , 2013 du springer fint i turbosarna ikväll Inho! Kötta på! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Syn, jag har faktist sprungit jävligt bra även om det inte alltid gått hela vägen! du springer fint i turbosarna ikväll Inho! Kötta på! GL! haha idag va det inget fel på springet Kändes som man gick på halvfart och va aldrig nära i någon vanlig turre, men vips så hade man slutat tvåa i 50 2x chance och vunnit 44 turbon på ren tur! Tycker det ganska ofta är så, man spelar grymt och har massa djupa men det skiter sig. Dagen efter kan man spela som skit och så turar man hem nått, magiskt Imorgon blir det helpaus och SPA med tjejen, extremt välbehövligt efter många dagars spel och med wcoop main som kommer på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Jag är kär i tjejen på din profilbild Inho! Snälla byt ALDRIG bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Jag är kär i tjejen på din profilbild Inho! Snälla byt ALDRIG bild. Så det är du och 10 miljoner män som är kär i henne då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby232 Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LiveAtPompeii Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Antar att det är en skådis? jag kikar inte på filmer, så någon som kan säga hennes namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Har för mig att det är någons prins fru? Fast kanske tänker fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Mila Kunis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Mila Kunis? Stämmer! Tror folk kommer ihåg henne mest från That '70s Show. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Tror tom hon blev utsedd till sexigaste kvinnan något år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Mila Kunis? Haha inte sett de e hon förrän du skrev de! Riktigt jävla fin tjäj. Inte i that 70s show men sen. foregetting sarah marshall! Blunda o se meg framför sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Haha inte sett de e hon förrän du skrev de! Riktigt jävla fin tjäj. Inte i that 70s show men sen. foregetting sarah marshall! Blunda o se meg framför sig Kan inte annat än hålla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Var väl någon från the office som hånglade upp henne i en hiss i usa? Niklasvegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Var väl någon från the office som hånglade upp henne i en hiss i usa? Niklasvegas? Pics or didnt happen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Var väl någon från the office som hånglade upp henne i en hiss i usa? Niklasvegas? VA?!?!?!! cliffs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Alltså hångla upp var väl lite överdrivet. Sa väl inte ens hej eller nåt? Kan iofs komma ihåg fel, men är bara att läsa igenom hela office-boken eller invänta ett bekräftande från den lyckligt lottade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Nu när du säger det, minns också det. Här: http://pokerforum.nu/forum/1693282-post29269.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Haha inte sett de e hon förrän du skrev de! Riktigt jävla fin tjäj. Inte i that 70s show men sen. foregetting sarah marshall! Blunda o se meg framför sig Även family guy, men där är hon inte lika snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 WCOOP närmar sig slutet, hur känns det? Hur ligger ni till $$$$$$ under WCOOP? Någon som är upp? 1. Ska bli skönt att få vila lite men samtidigt trist att inte kunna ha lika roliga vardagspass som man har haft nu.(innan grinden när man paxar vinster) 2. Jag är back runt 50k:-( 3 Inho är nog upp Nya tag idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Jag är kär i tjejen på din profilbild Inho! Snälla byt ALDRIG bild. Va fan precis påväg att byta, har bara inte kommit på någon bra ännu! Behåller den ett litet tag till för din skull då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 28 September , 2013 Rapport Share Postad 28 September , 2013 Va fan precis påväg att byta, har bara inte kommit på någon bra ännu! Behåller den ett litet tag till för din skull då Amanda Seyfried är på toppen av min lista vid profilbilds-byte. Dibs på henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 September , 2013 Rapport Share Postad 29 September , 2013 Poker är ju svinkul. Dagen har sett ut exakt som de brukar de senaste månaderna efter vegas. 11a hot 75, 10 100t party, 9a 16r prima, 8a 10r turbo prima, 26a 30 turbo fr och 17e i en runkig 100fo på 888. Fyra goa turrar kvar as we speak. Nästa gång jag skriver här så ska det vara en mästerlig brag, rejält trött på att sitta och bara skriva whines! Imorgon blir sista dagen av spel på ett litet tag. Jag och inho ska ut och gästspela en dag. Hoppa på att väcka liv i det trötta IPet som verkar ha varit iskallt senaste veckorna! GTA ligger här och väntar på mig efter WCOOP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 29 September , 2013 Rapport Share Postad 29 September , 2013 Nu ligger man här på st Jörgens spa och stirrar i taket som den rookie man är. Somna 00.00 svintrött och trodde lätt man skulle sova igenom hela natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 29 September , 2013 Rapport Share Postad 29 September , 2013 Tror det är för att Hokuzz har spelat på ipt som det har varit så kallt! Imorgon är hästen på egna äventyr så då kanske ipt vaknar igen. Värmde upp det till en lagom temp idag;) Blev en fine dag för mig, 2 main paket och 5a i 100 2x chance. Bubbla wcoop men tog 4 bountys. Ska göra ett försök att slagga nu, inte lyckats somna innan 06 under wcoop men kanske kan gå idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts