inho Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Har ingen egentlig aning om vad jag pysslar med, men ska försöka ta fram mina största turkrafter Sen att turren börja 14.00 och jag har vart och käkat middag och kikat bio undertiden är en annan femma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Gl sir! Har railat fel turre fram tills nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Aja det slutade som sig bör, att jag gjorde något jag inte hantera Får va nöjd med en fin peng iafl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Jävla synd att det är armband och inte de mycket häftigare kepsarna som man får i micromillions. Men han kan säkert byta armbandet mot en keps? haha, sitter du och trycker på en MM keps alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Tråkigt tråkigt! Railade finalbordet men lyckades missa handen du åkte ur i. Lycka till i framtida WCOOP turneringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 lyckades missa handen du åkte ur i. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Grattis till en femteplats, synd att det inte gick hela vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Nyligen hemkommen från 1 veckas softande i Barcelona. Blev bara en turre för min del. Vart mest sugen på att få in lite strandtimmar och lite gott krök Ja, dig såg man fan inte mycket av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Grattis till placeringen! Ska du köra main? 5000 eller vad d nu var på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 haha, sitter du och trycker på en MM keps alltså? Suktar efter en, snarare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Suktar efter en, snarare. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 +1 ser ut som ett rimligt pris för att ta sig igenom 37k pers:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Tänk dig blickarna du får när du glider in på [iNSERT RANDOM CASIN0]! Alla kommer tänka "ohhh! Here comes the Champ! Honom får jag se upp för" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 Tänk dig blickarna du får när du glider in på [iNSERT RANDOM CASIN0]! Alla kommer tänka "ohhh! Here comes the Champ! Honom får jag se upp för" Eller någon sätter sig på finalbordet på WSOP ME :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 12 September , 2013 Rapport Share Postad 12 September , 2013 500 bucks till den på kontoret som lyckas få åsse att skriva på en regular basis! Snygg 5e plats igår inho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 vann ipoker 30r igår och räddade måndagsbacket till minplus för veckan Ledig helg nu, sen blir det spel söndag-torsdag med max en pausdag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2013 Idag blir det Känn ingen sorg på bio. Skall bli förjävla gött och slippa spela ikväll. Göra lite annat och gråta en skvätt till bilderna över Göteborg medans Håkan spelas i bakgrunden. Kommer troligtvis bli magi. Bra jobbat igår Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 13 September , 2013 Rapport Share Postad 13 September , 2013 Ledig helg nu, sen blir det spel söndag-torsdag med max en pausdag =) Hur ska du hinna få in en pausdag på den korta tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 13 September , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2013 Precis hemkommen från vad som kan ha varit en av de bättre bioupplevelser på bra länge. Trots megahypen av de flesta som sett den så var Känn ingen sorg högt över förväntningarna. Rysningar och gåshud om vartannat i två timmar. Hade man sett den hemma så hade man såklart gråtit rejäla mängder. Men nu fick man "man-up" å svälja tårarna istället. Dock svårt att avgöra om man måste vara göteborgare eller Håkan-fan för att uppskatta den. Troligtvis uppskattar man den inte lika mycket som jag gjorde om man är ingetdera Men rekar den iallafall för er som inte har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Vaknade idag och kände mig ledsen. Jag gick egenom vad det vad som kunde vara fel. Då kände jag de. Jag saknar Artemis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 500 bucks till den på kontoret som lyckas få åsse att skriva på en regular basis! Snygg 5e plats igår inho! Gjorde faktist ett ärligt försök och erbjöd han 300 bucks om han började, va knappt nära kan jag säga:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 14 September , 2013 Rapport Share Postad 14 September , 2013 Vaknade idag och kände mig ledsen. Jag gick egenom vad det vad som kunde vara fel. Då kände jag de. Jag saknar Artemis Du snackar om båten va? Helvete va kallt det har varit i veckan, knappt cashat en turre. Varit sjuk också så misären har varit total. Mår något bättre idag och ska det bli spel i 10kn imorgon måste spelet kännas bra idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 15 September , 2013 Rapport Share Postad 15 September , 2013 Du snackar om båten va? Helvete va kallt det har varit i veckan, knappt cashat en turre. Varit sjuk också så misären har varit total. Mår något bättre idag och ska det bli spel i 10kn imorgon måste spelet kännas bra idag! Ty för citat gibbe! Ah dig har man inte railat ihjäl i veckan asså Samma här, vart den sämsta veckan i år typ. Deppiga dagar. Hatar 2013. Men tror på söndagen imon, den är skapad för GBGs elite! Vinn 10kn, jag paxar .FRs 1mille GTD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 15 September , 2013 Rapport Share Postad 15 September , 2013 Hur kommer turneringsspelandet klara sig när GTA V släpps på tisdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 15 September , 2013 Rapport Share Postad 15 September , 2013 Precis hemkommen från vad som kan ha varit en av de bättre bioupplevelser på bra länge. Trots megahypen av de flesta som sett den så var Känn ingen sorg högt över förväntningarna. Rysningar och gåshud om vartannat i två timmar. Hade man sett den hemma så hade man såklart gråtit rejäla mängder. Men nu fick man "man-up" å svälja tårarna istället.Dock svårt att avgöra om man måste vara göteborgare eller Håkan-fan för att uppskatta den. Troligtvis uppskattar man den inte lika mycket som jag gjorde om man är ingetdera Men rekar den iallafall för er som inte har sett den Jag är ett väldigt, vääääldigt inbitet håkan fan men tyckte magin va det som inte infann sig, sure det va kul med ny svensk ungdomsfilm, sällan skådat det görs något spännande på den fronten nu för tiden, och fina miljöer och håkan låtar gjorde den helt klart sevärd men tyckte den helt sakna känsla och gilla inte vissa effekter likt den är tonerna flög ut när han spela något osv, max 3/5 toasters imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts