Gå till innehåll

Pockertracker eller Holdem Manager 2?


Rockbullen

Recommended Posts

Tja,

 

Har hobbyspelat poker i drygt 6-7 ar och tycker att det ar ratt roligt. Laser det mesta jag kan komma over, lyssnar pa podcasts osv. Tycker att jag ar en helt OK pokerspelare, men har sjalvklart fortfarande STORA brister i mitt pokerspelande.

 

Spelar egentligen bara MTT's mellan 1-5 dollar. Tankte sla pa stora trumman och kopa ett pokerpogram for att hjalpa mig att fortbattra mitt spelande. Vilket ska man kopa?

 

Tacksam for svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Fast det var nog en som ville sälja sin licens.

 

Som sagt. Ladda ner trialversion för båda och se vilken du gillar bäst. Kostar ju inget.

 

Jag har läst runt lite mer och det verkar inte som att HEM eller HM fungerar till mac. Jag vill inte hålla på och bootcampa eller något sådant, 1. jag är för oteknisk, 2. jag vill ha min dator clean.

 

Som jag har förstått det fungerar dock Pokertracker men INTE till svenska spel? Fungerar det till Poker stars, är det någon som vet om det även börjat fungera till svs? tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej. Jag har installerat det nu men det som stör mig är att man måste vara raketforskare för att fatta något.

 

När jag skulle importera händerna så blev det något fel så allt stängdes av. Nu när jag startade det står det att det saknas fullständig historik (no shit). Då måste man hålla på och importera den manuellt vilket jag inte förstår.

 

Vidare har jag klickat i spara hand historik på pokerstars men i PT4 står det att pokerstars inte är "configurated att spara historiken".

 

Sedan när jag spelar poker och tar view active tables så finns det NADA där.

 

Någon som orkar förklara, tänk att ni ska försöka förklara döden för en 4-åring för det är ungefär så teknisk jag är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...