Gå till innehåll

CreedBratton - Dags för nystart!


CreedBratton

Recommended Posts

Tjena pf!

 

Jag är en vanligtvis go och glad 21årig pôjk från Göteborg. Har haft pokern som enda inkomstkälla sen studenten togs för drygt tre år sen, dock har de senaste nio månaderna varit rent ut sagt värdelösa då dels pokern har gått knackigt men även dödsfall/allvarliga sjukdomar inom släkten har avlöst varandra.

 

Nu satsar jag på en nystart där jag lämnar iPoker(tillsvidare) för att återvända "hem" till SvS. Jag kommer till en början att nöta på 1/2 för att boosta rulle/självförtroende samt bekanta mig med klienten. Jag har redan klarat av två dagars grind(totalt~16h) med ett plus på ~13,5 BI och till slut fått HEM2 + HUD att fungera, låt detta vara början på något större :-)

 

Flest timmar(pokern borträknad) läggs annars på fotboll i alla dess former(Träna/observera/FIFA) och man är så klart en stolt supporter av IFK Göteborg, men håller även alltid en liten tumme för Man United när de lirar.

 

Nu blir det till att kasta ett halvt öga på hockeyn innan sängen väntar, ciao! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man tackar!

 

Vad tror du om sommarens transferfönster för de rödas del?

 

Höll med om något jag läste, (tror det var på republik). Att Glazers inte är dumma och kommer offra sig lite extra nu pga att Fergie slutade. Sen vet jag inte exakt vad det betyder om det inte blir Ronnie. Det är väl egentligen fortfarande bara en innermittfältare som kan leverera över en hel säsong som är rimligt att spetsa truppen med annars. Eftersom jag tror stenhårt på Zaha och att han redan i år kan prestera på Unitednivå så känns det nästan komplett IMO om Nani stannar och får en nytändning under Moyes.

 

 

Ser bra ut, hoppas bara inte Suarez sticker.

 

N1 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glgl, ses på borden =)

Tack tack, GL :-)

Ser bra ut, hoppas bara inte Suarez sticker.

Hehe, vad Pool sysslar med känns överlag rätt ointressant 8-)

 

Höll med om något jag läste, (tror det var på republik). Att Glazers inte är dumma och kommer offra sig lite extra nu pga att Fergie slutade. Sen vet jag inte exakt vad det betyder om det inte blir Ronnie. Det är väl egentligen fortfarande bara en innermittfältare som kan leverera över en hel säsong som är rimligt att spetsa truppen med annars. Eftersom jag tror stenhårt på Zaha och att han redan i år kan prestera på Unitednivå så känns det nästan komplett IMO om Nani stannar och får en nytändning under Moyes.

Ja en parhäst till Carrick känns väl i nuläget som prio ett. Personligen hoppas jag att de slutar jaga Lewandowski då anfallet i nuläget måste ses som den klart starkaste lagdelen. Yttrarna har ju tyvärr inte rosat marknaden den gångna säsongen men samtidigt har ju samtliga en hög högsta nivå i sig, blir spännande att se vad unge Zaha kan bidraga med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en fråga angående hur det är för dig att "leva" på pokern (då jag också strävar efter nåt liknande) kan du/vill du berätta lite hur det ser ut, är det så att du har ganska mycket pengar att röra dig med eller är det så att du just kan betala räkningar och mat osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör hårt :) GL!

Det ska jag göra, tack! :-D

Jag har en fråga angående hur det är för dig att "leva" på pokern (då jag också strävar efter nåt liknande) kan du/vill du berätta lite hur det ser ut, är det så att du har ganska mycket pengar att röra dig med eller är det så att du just kan betala räkningar och mat osv?

För mig har det gått ganska mycket upp och ner. Jag flyttade hemifrån till egen lägenhet för ganska precis två år sedan efter att ha grindat mer eller mindre på heltid i ett år efter studenten. När jag väl valde att flytta hade jag mycket pengar(för att vara 19-20 år) undan stoppat för framtida utgifter i form av hyra, mat och övriga räkningar. Angående din fråga så har jag under dessa tre år nästan alltid haft gott om pengar att röra mig med men i och med att spelet gått ganska dåligt de senaste månaderna har jag fått anpassa mig ekonomiskt och faktiskt börja tänka på mina utgifter.

 

rolig dagbok som jag kommer följa! är även jag ett united fan så ska bli kul och höra andras tankar om klubben och såklart dit pokerspel :P

Kul att såpass många verkar hålla på denna fina klubb :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tunga tre poäng som togs mot Peking på Nya Parken tidigare ikväll :-P

 

Har spelat drygt 3k händer idag med gott resultat och har dessutom bestämt mig för att bojkotta morgondagens midsommarstök för att istället köra semi-lockdown fre-lör. Målet blir att spela minst 10k händer på /2!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...