Deltagaren Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Gdag PF! En halvlummig Fredag då vädret till en början tycktes vara oss en ovän här i Uppsala, och en Fredag då det för en stund kändes rätt görolöst, fick jag för mig att skapa de här två tavlorna! De ska symbolisera med- och motrigg i vår kära kortspelsvärld. Den ljusare sidan av det hela hänger såklart närmast huvudgaveln på sängen när man sover! Ha en trevlig solstrålande helg! /Anton "Deltagaren" Löfgren Bild: Tavlor Citera
Scaniac Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Trevlig helg på dig och halvfina tavlor! Citera
narcissist Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 Jag har försökt ha lite gambling- och pokermotiv på väggarna då det representerar vem du är. Men ibland vill jag bara spy på pokern, och då vill jag knappt ha kortlekar framme. Citera
Slaktavfall Postad 25 Maj , 2013 Rapport Postad 25 Maj , 2013 I den där minisängen får man ju knappast plats med tillräckligt mycket kjoltyg imo Citera
Recommended Posts