Partneransvarig Postad 15 Maj , 2013 Rapport Share Postad 15 Maj , 2013 Denna vecka kör Full Tilt två riktigt grymma medlemsturneringar exklusivt för oss på Pokerforum.nu och Poker.se! Först ut på torsdag är en satellit till $350 000-garantin, där det ligger fem biljetter till den prestigefulla turneringen i potten. På söndag blir det sen en klassisk turnering med $1000 i reda pengar adderat till potten. Finfint värde med andra ord! Namn: Poker SE Tid: Torsdag 16 maj klockan 20:00 Inköp: $5.50 Adderat till potten: 5 biljetter till $350 000 Guarantee (totalt värde $1075) Lösenordsrebus: förstaärfandraäretredjeärrfjärdeärsfemteärwsjätteärdsjundeärw Namn: Poker SE Tid: Söndag 19 maj klockan 20:00 Inköp: $11 Adderat till potten: $1000 i cash Lösenordsrebus: förstaärsandraärdtredjeärwfjärdeärefemteärfsjätteärqsjundeäreåttondeärf Har du inget konto på Full Tilt går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorparken Postad 16 Maj , 2013 Rapport Share Postad 16 Maj , 2013 Jag ser inte turren i lobbyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 16 Maj , 2013 Rapport Share Postad 16 Maj , 2013 Jag ser inte turren i lobbyn... Turnering > Privat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 16 Maj , 2013 Rapport Share Postad 16 Maj , 2013 Nu ligger ni risigt till, detta tar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorparken Postad 16 Maj , 2013 Rapport Share Postad 16 Maj , 2013 Turnering > Privat Tack! Jag trodde innan i min enfald att private var en delmängd av all... Nu vet jag bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 19 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2013 Ni missar väl inte kvällens turnering? Fint med övervärde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slipknot345 Postad 19 Maj , 2013 Rapport Share Postad 19 Maj , 2013 Ahhh kom 6:a. Sen får man in KK vs AA. GG alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts