Dastr88 Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 Hej! Tänkte höra mig för om det finns några växjöbor som lirar poker? Kanske anordnas liveturneringar/grindkvällar? Är precis nyinflyttad då min tjej studerar här. //D Citera
FunmarZ Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 Visst finns det lirare. Vart och kört ett anonymt homegame där ett par ggr. Vet dock inte hur högt du tänkte. Spelet jag vart med i spelar väldigt högt med 100/100 blinds och 200/400 straddle men vilka gubbar alltså. Vet att dom lirar varje vecka iaf^^ Citera
FunmarZ Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 På de mer humana planet så bor jag 7 mil därifrån o kanske kan va sugen på en grindkväll online nångång Citera
Namlleh Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 Visst finns det lirare. Vart och kört ett anonymt homegame där ett par ggr. Vet dock inte hur högt du tänkte. Spelet jag vart med i spelar väldigt högt med 100/100 blinds och 200/400 straddle men vilka gubbar alltså. Vet att dom lirar varje vecka iaf^^ Det gamet lät saftigt. Va e det för gubbar? /Seminybliven Växjöbo Citera
Dastr88 Postad 7 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2013 Visst finns det lirare. Vart och kört ett anonymt homegame där ett par ggr. Vet dock inte hur högt du tänkte. Spelet jag vart med i spelar väldigt högt med 100/100 blinds och 200/400 straddle men vilka gubbar alltså. Vet att dom lirar varje vecka iaf^^ Shit! Så högt hade jag absolut inte tänkt mig Ja, en grindkväll skulle vara roligt! Bara att höra av dig om känner för det Namlleh, Tror jag sett dig på Willys ett par gånger Citera
a_player Postad 7 Maj , 2013 Rapport Postad 7 Maj , 2013 Visst finns det lirare. Vart och kört ett anonymt homegame där ett par ggr. Vet dock inte hur högt du tänkte. Spelet jag vart med i spelar väldigt högt med 100/100 blinds och 200/400 straddle men vilka gubbar alltså. Vet att dom lirar varje vecka iaf^^ Mer information om detta tack Citera
Displeased Postad 8 Maj , 2013 Rapport Postad 8 Maj , 2013 Visst finns det lirare. Vart och kört ett anonymt homegame där ett par ggr. Vet dock inte hur högt du tänkte. Spelet jag vart med i spelar väldigt högt med 100/100 blinds och 200/400 straddle men vilka gubbar alltså. Vet att dom lirar varje vecka iaf^^ Har Per Ummer flyttat till Växjö? Citera
FunmarZ Postad 8 Maj , 2013 Rapport Postad 8 Maj , 2013 Mer information om detta tack Tror inte folket skulle uppskatta om man outa dom. Men kan ju berätta att spelet är 6handed mixed nl/plo där dealern bestämmer spelet. De ggr jag kört så har vi varit 2st "proffs" och 4 välbärgade amatörer. Spelet brukar börja lugnt o alla startar med 10-20k första timmen med 100/100 blinds. Men urartar varje gång till obligatorisk straddle upp till 400 o inköp på 50k ist. Inte vart med på ett tag nu. Blev så Tiltad när jag torska nästan 150k pott med set vs turnat set i nl ^^ Citera
Anref Postad 8 Maj , 2013 Rapport Postad 8 Maj , 2013 Tror inte folket skulle uppskatta om man outa dom. Men kan ju berätta att spelet är 6handed mixed nl/plo där dealern bestämmer spelet. De ggr jag kört så har vi varit 2st "proffs" och 4 välbärgade amatörer. Spelet brukar börja lugnt o alla startar med 10-20k första timmen med 100/100 blinds. Men urartar varje gång till obligatorisk straddle upp till 400 o inköp på 50k ist. Inte vart med på ett tag nu. Blev så Tiltad när jag torska nästan 150k pott med set vs turnat set i nl ^^ låter hälsosamt Citera
Matsman Postad 8 Maj , 2013 Rapport Postad 8 Maj , 2013 Tjena! Bor sedan i höstas på campus. Hade gärna hakat på grindstuga då det börjar bli segt att grinda själv Bor dock i en sleten 25 kvadratare där det blir svårt att vistas mer än en person så tvek om jag kan bidra med arbetsyta ! Citera
Starfitter Postad 13 Maj , 2013 Rapport Postad 13 Maj , 2013 Tjena! Bor sedan i höstas på campus. Hade gärna hakat på grindstuga då det börjar bli segt att grinda själv Bor dock i en sleten 25 kvadratare där det blir svårt att vistas mer än en person så tvek om jag kan bidra med arbetsyta ! easylife? Citera
Recommended Posts