Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Laddar för ett sista ryck så ska nog gå vägen:-) Ska inte skrämma bort dig pga matten för beror väldigt mkt på vilken nivå man vill ta det till. T.ex. inget krav att man ska kunna bevisa och härleda precis allt med matte.

 

Tips ta det du känner för när det väl är dags att välja inriktning. Själv trodde jag alltid jag skulle välja fek tills jag läste grundkursen i nek. Fått känslan av att många har valt fek bara för det verkar "lättare".

 

Lycka till att få plats redan till hösten!

 

Gör det! :)

 

Får också intrycket av att FEK är lättare än NEK, vilket gör det lite mer spännande att fördjupa sig i NEK. Men å andra sidan gillar jag FEK mycket sen innan. Vi får se hur det blir :D Ekonomi är iallafall besämt!

 

Tack så mycket!

När kommer du till /1 förresten? Om du inte redan är där, har inte spelat på ett tag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det golf på Vassunda och sedan käk ute. Golfen gick inget vidare. Blir för lätt tiltad när det går dåligt, så det blev en del streck osv. Måste jobba upp det där.

 

Om 40 minuter ska vi iväg till min "låtsassysters" sons namngivning. Blir ett kalas på typ 50 pers, varav 45 jag inte träffat typ. Ska bli spännande.

 

Det kliar i fingrarna efter att få spela poker, så jag hoppas att vi tar oss hem tidigt så jag hinner spela :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryckte in 923 händer. 3 inköp upp. Tänkte jag skulle lägga upp händer för diskussion :)

 

FI är relativt tajt (litet sample). Känns som att jag är tokdöd på turn när han shovear. Det enda vi slår är AA/KK/2par men det känns otroligt konstigt att han skulle ta denna linje med dessa händer. Ser honom sitta på ett set alt. stegen.

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2259789

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $161.95 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 55503

BTN: $200.00 - VPIP: 44, PFR: 3, 3B: 1, AF: 1,4, Hands: 283

SB: $162.83 - VPIP: 27, PFR: 8, 3B: 2, AF: 1,5, Hands: 119

BB: $202.64 - VPIP: 18, PFR: 15, 3B: 7, AF: 3,6, Hands: 265

UTG: $237.33 - VPIP: 28, PFR: 26, 3B: 6, AF: 2,4, Hands: 155

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with 6 :diamond: 6 :club:

UTG raises to $2.87, Hero calls $2.87, 1 fold, SB calls $2.37, 1 fold

 

Flop: ($9.61) 9 :heart: 7 :diamond: 6 :spade:(3 players)

SB checks, UTG bets $6.00, Hero raises to $16.80, SB calls $16.80, UTG folds

 

Turn: ($49.21) Q :spade:(2 players)

SB checks, Hero bets $36.90, SB raises to $143.16, Hero folds

 

Denna hand fick mig att tänka på JJ handen i tidigare post. Synar av här och ser vad turnen har att ge. Sätter villain på floppen på 2par/set/+ liten chans en OESD (KQ/89). Så det är ju iofs 50% chans att vi har edge ungefär? Kanske dumt att syna då. Han lär ju endast göra detta med något av ovanstående nämnda? Iallafall. Turn kommer en 5, vilket gör att jag slår JT som är en möjlig kombo, och verkligen före alla stegdrag.

 

Eller vad kan villain raisa med här på flop? Jag ser oftast bara 2par/sets eftersom att alla fiskar på /0.5 raisar endast med detta/nuts :/

 

 

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2259792

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $114.79 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 55503

BTN: $176.00 - VPIP: 44, PFR: 3, 3B: 1, AF: 1,4, Hands: 283

SB: $235.14 - VPIP: 27, PFR: 8, 3B: 2, AF: 1,5, Hands: 119

BB: $204.97 - VPIP: 18, PFR: 15, 3B: 7, AF: 3,6, Hands: 265

UTG: $228.98 - VPIP: 28, PFR: 26, 3B: 6, AF: 2,4, Hands: 155

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with K :club: K :diamond:

UTG raises to $3.50, Hero raises to $9.87, 3 folds, UTG calls $6.37

 

Flop: ($21.24) 5 :spade: J :heart: T :diamond:(2 players)

UTG checks, Hero bets $15.93, UTG raises to $42.48, Hero calls $26.55

 

Turn: ($106.20) 5 :club:(2 players)

UTG bets $79.65, Hero calls $62.44 all in

 

River: ($231.08) 2 :heart:(2 players - 1 is all in)

 

 

--------------------------

 

Jag tar en skum linje må hända. Vill inte betta turn med risk för att bli höjd. Tankar om det?

 

Första tanken på river är missat drag av villain. Är det dumt att syna här, eller har vi på tok för stark hand? Tight villain.

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2259796

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $270.18 - VPIP: 28, PFR: 20, 3B: 7, AF: 2,3, Hands: 40

SB: $97.50 - VPIP: 22, PFR: 16, 3B: 4, AF: 1,6, Hands: 170

BB: $135.76 - VPIP: 42, PFR: 3, 3B: 0, AF: 1,2, Hands: 31

Hero (UTG): $98.50 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 55503

CO: $515.43 - VPIP: 23, PFR: 17, 3B: 6, AF: 6,6, Hands: 1193

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with T :heart: K :club:

Hero raises to $3, 2 folds, SB calls $2.50, BB calls $2

 

Flop: ($9.00) 7 :spade: T :spade: 4 :heart:(3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $6.75, SB folds, BB calls $6.75

 

Turn: ($22.50) 8 :club:(2 players)

BB checks, Hero checks

 

River: ($22.50) T :club:(2 players)

BB checks, Hero bets $11.25, BB raises to $126.01, Hero calls $77.50 all in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny hand... Vad gör villain på river?? Bettet känns storbluff, men jag försöker pussla ihop vad det är han kan sitta på floppen som han donkar ut på. Mycket möjligt att han också sitter på ett drag, och missar. Är helt confused. Känns som att jag nästan borde synat. Han kanske försöker reppa en T i och med missade draget, med egentligen ett missat drag själv. Vad tycker ni?? I och med limp är det svårt att sätta honom på en range. T finns i hans range, men även låga pocketpar/SCs..

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2260598

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $189.71 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 56033

BTN: $252.84 - VPIP: 38, PFR: 27, 3B: 9, AF: 3,8, Hands: 404

SB: $224.94 - VPIP: 22, PFR: 14, 3B: 5, AF: 3,4, Hands: 626

BB: $218.55 - VPIP: 37, PFR: 21, 3B: 4, AF: 1,5, Hands: 161

UTG: $203.43 - VPIP: 24, PFR: 9, 3B: 4, AF: 3,1, Hands: 272

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with A :spade: 5 :spade:

UTG calls $1, Hero calls $1, 2 folds, BB checks

 

Flop: ($3.50) 3 :spade: T :spade: 2 :diamond:(3 players)

BB checks, UTG bets $3.50, Hero raises to $10, BB folds, UTG calls $6.50

 

Turn: ($23.50) 5 :diamond:(2 players)

UTG checks, Hero bets $17.62, UTG calls $17.62

 

River: ($58.74) T :heart:(2 players)

UTG bets $29.37, Hero folds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det låter rätt bra :) plus att vi har väl en bluffcatcher?

 

Japp, finns ju många som spelar missade drag här också. Rent spontant gissar jag att fi inte är så duktig, han kan ha jagat med seriöst anytwo som har någon form av drag. Typ 54, alla spaderkombinationer, vi får bra odds och står ju mot allt utom en båt, en tia eller stegen. Tycker alla känns mindre rimliga, om man nu har fel så är det ju inte så att vi går broke. Spelar han någon nöthand så här så är det ju sjukt bedrövligt och då vet man det i fortsättningen och slipper betala av :). Helt sinnes att han donkar river på den brädan för värde, sen tänker ju inte folk rationellt heller men. Efter att ha bombat tre gator mot en fi på /2 på samma typer av brädor Kd4x på Ad 4 4d 6 Jd och liknande brädor en hel kväll. + Att jag slog om flopp, han synade ner ur poss och visade T7dd. Känns som man glömmer bort ibland hur jävla mycket fiskarna älskar sina drag :lol:

 

Fiskarna bettar ju ofta river större när de har det, eller typ clickraisar och sån skit med :mrgreen: . Tycker det känns som det är bluff väldigt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, finns ju många som spelar missade drag här också. Rent spontant gissar jag att fi inte är så duktig, han kan ha jagat med seriöst anytwo som har någon form av drag. Typ 54, alla spaderkombinationer, vi får bra odds och står ju mot allt utom en båt, en tia eller stegen. Tycker alla känns mindre rimliga, om man nu har fel så är det ju inte så att vi går broke. Spelar han någon nöthand så här så är det ju sjukt bedrövligt och då vet man det i fortsättningen och slipper betala av :). Helt sinnes att han donkar river på den brädan för värde, sen tänker ju inte folk rationellt heller men. Efter att ha bombat tre gator mot en fi på /2 på samma typer av brädor Kd4x på Ad 4 4d 6 Jd och liknande brädor en hel kväll. + Att jag slog om flopp, han synade ner ur poss och visade T7dd. Känns som man glömmer bort ibland hur jävla mycket fiskarna älskar sina drag :lol:

 

Fiskarna bettar ju ofta river större när de har det, eller typ clickraisar och sån skit med :mrgreen: . Tycker det känns som det är bluff väldigt ofta.

 

Tack för feedbacken, det var snarlika tankar som snurrade runt i min skalle på river :)

 

Haha! Nästan samma sak skedde för mig. Villain följer tre gator ur position med 26s och träffar färgen på river när ja slog om på flopp. Brädan var endast höga kort i princip :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PLUSTILT!

 

Får springa bättre än Usain Bolt (jag skojar inte, låg på 100bb/100) efter 40 min. Slaktar sedan min tur och halverar vinsten. Har inte direkt någon hand att dela med mig av just nu.

Känner mig aningen resultatorienterad.. inte vidare bra.

 

 

Tänkte kika på Jason Sommervilles lilla grej han håller på med. 50$ to 10 000$ challenge eller något. Käkar också lite mat, sen blir det nog tidigt to bed :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är läge för en ~halvmånadsupdate :)

 

Satte som mål för månaden att trycka in 30K händer. Efter att ha kommit lite längre än halvvägs in på månaden så har jag även kommit lite längre än halvvägs i antalet händer! Jag var skeptisk först till 30K händer då jag jobbar från 9-18 varje vardag, men det verkar ha gått rätt bra ändå volymmässigt. Jag ska se om jag kan trycka in de resterande 14K händerna. Ska nämligen hem till värmland om 2 helger så då blir det inget lir alls :)

 

Spelandet har varit sisådär. Har inte spelat mitt A-game hela tiden och det syns väl i grafen.

 

Kommer slänga upp lite "största vinster"/"största förluster" när jag kommer hem från jobbet, nu måste jag dra iväg :) Peace!

 

2rgcjd4.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha kollat på Jason SOmervilles "Eat cake" video när han lirar NL200 på Cake Poker så kändes det som att man var en gud när man satt sig vid /1 borden. Haaaaa, dummaste jag gjort :D Spewade iväg 5 inköp.

 

Gick sedan över till 888 o spelade aggro o träffade 5-20%arna. Upp nåra dools. Tog sedan min tunga rulle på 41$ och traskade in på rouletten. Satte allt på svart.. Blunda... Tittade lite.. KLONK!

 

Tog en liten paus sen, men blev så rastlös så ja visste inte vad jag skulle göra.

 

Drar igång https://soundcloud.com/fuckmylife/suckfest9001 och fortsatte att lira och nu var det inge fjollspew. Skärpte mig och spelade mycket bättre :)

 

Blir lite lir ikväll igen!

----------------------------------

Inga större reads på FI. Standard-fold här då antar jag. Ser att han antingen sitter på nå drag eller så har han färgen. Senare såg jag honom syna mer med K8o på A68QT bräda eller liknande så då började jag ifrågasätta min fold på denna, haha :)

 

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2263178

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (BTN): $202.99 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 59407

SB: $238.89 - VPIP: 35, PFR: 23, 3B: 7, AF: 2,0, Hands: 523

BB: $188.16 - VPIP: 25, PFR: 22, 3B: 14, AF: 6,7, Hands: 366

CO: $231.18 - VPIP: 34, PFR: 23, 3B: 5, AF: 2,8, Hands: 344

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with K :diamond: K :spade:

CO raises to $3.50, Hero raises to $10, 2 folds, CO calls $6.50

 

Flop: ($21.50) T :heart: 5 :spade: 4 :spade:(2 players)

CO checks, Hero bets $12.00, CO calls $12

 

Turn: ($45.50) 8 :spade:(2 players)

CO checks, Hero bets $22.75, CO raises to $68.25, Hero ???

 

--------------------------------

I flesta fall har han ju stegen här, som jag är beredd på att han har. Tänker att han har 87 bakom, kåkar vi så är det kanske värt det? Eller ska han ha större stack, dryga 200?

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2263179

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $125.58 - VPIP: 27, PFR: 10, 3B: 4, AF: 1,7, Hands: 595

SB: $132.53 - VPIP: 54, PFR: 9, 3B: 0, AF: 4,8, Hands: 190

BB: $339.91 - VPIP: 27, PFR: 17, 3B: 1, AF: 1,3, Hands: 312

UTG: $148.79 - VPIP: 23, PFR: 21, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 56

Hero (CO): $105.49 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 59407

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with Q :diamond: K :heart:

1 fold, Hero raises to $3, BTN calls $3, SB calls $2.50, BB calls $2

 

Flop: ($12.00) T :heart: K :spade: Q :club:(4 players)

SB bets $6.00, BB folds, Hero raises to $18, BTN folds, SB calls $12

 

Turn: ($48.00) 9 :heart:(2 players)

SB bets $24.00, Hero ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI är relativt tajt (litet sample). Känns som att jag är tokdöd på turn när han shovear. Det enda vi slår är AA/KK/2par men det känns otroligt konstigt att han skulle ta denna linje med dessa händer. Ser honom sitta på ett set alt. stegen.

 

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2259789

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $161.95 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 55503

BTN: $200.00 - VPIP: 44, PFR: 3, 3B: 1, AF: 1,4, Hands: 283

SB: $162.83 - VPIP: 27, PFR: 8, 3B: 2, AF: 1,5, Hands: 119

BB: $202.64 - VPIP: 18, PFR: 15, 3B: 7, AF: 3,6, Hands: 265

UTG: $237.33 - VPIP: 28, PFR: 26, 3B: 6, AF: 2,4, Hands: 155

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is CO with 6 :diamond: 6 :club:

UTG raises to $2.87, Hero calls $2.87, 1 fold, SB calls $2.37, 1 fold

 

Flop: ($9.61) 9 :heart: 7 :diamond: 6 :spade:(3 players)

SB checks, UTG bets $6.00, Hero raises to $16.80, SB calls $16.80, UTG folds

 

Turn: ($49.21) Q :spade:(2 players)

SB checks, Hero bets $36.90, SB raises to $143.16, Hero folds

 

Denna hand fick mig att tänka på JJ handen i tidigare post. Synar av här och ser vad turnen har att ge. Sätter villain på floppen på 2par/set/+ liten chans en OESD (KQ/89). Så det är ju iofs 50% chans att vi har edge ungefär? Kanske dumt att syna då. Han lär ju endast göra detta med något av ovanstående nämnda? Iallafall. Turn kommer en 5, vilket gör att jag slår JT som är en möjlig kombo, och verkligen före alla stegdrag.

 

Eller vad kan villain raisa med här på flop? Jag ser oftast bara 2par/sets eftersom att alla fiskar på /0.5 raisar endast med detta/nuts :/

Du slår AQ, KQ, Stegdragen.

Vilken stegen skulle han ha? Han är ju tajt säger du...skulle han verkligen se floppen med T8 eller 85 om han är tajt?

Skulle han verkligen spela QQ så där?

 

Om han slår dig har han 99 eller 77.

 

Jag hade inte foldat som du, men jag spelar iofs inte på nätet heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ju inte riktigt odds till att syna i KQ-handen, men jag hade höjt lite större på floppen

 

Okej! Hur stort bör vi höja? X3 känns ju standard.

 

Du slår AQ, KQ, Stegdragen.

Vilken stegen skulle han ha? Han är ju tajt säger du...skulle han verkligen se floppen med T8 eller 85 om han är tajt?

Skulle han verkligen spela QQ så där?

 

Om han slår dig har han 99 eller 77.

 

Jag hade inte foldat som du, men jag spelar iofs inte på nätet heller.

 

Nej sant, T8/85 är kanske inte så troligt.

Men linjen han tar känns så himla stark. 99/77 känns mest troligt faktist.

 

Flatcalla raisen och sedan trycker turn på halvdött kort. Det bara skriker value av det, imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har 2 gäster här hemma.

Killgästen kommer fram o frågar va ja gör. Jag sitter uppe med 2p2 och säger att jag läser lite pokerforum. Han hajar till direkt, "åh, lirar du poker?!". Säger att jag lirar lite, och han frågar vilket nätverk. -> SVS.

 

Han börjar direkt skaka på huvet "Äh fan där ska du inte spela, den skiten är ju riggad. Pokerstars, där är det bättre!"

 

Och vi diskuterar lite om hur siter är riggade. Jag står emot och lägger argumenten att: varför ska siter rigga när de tjänar pengar på raken? Han kontrar med "Jamen jämför med live! Online är det jämt någon som träffar, nästan aldrig live! Det är klart dem riggar till det lite så att folk träffar och det blir fler potter, vilket resulterar i mer rake".

 

Tanken var ju logisk, men vafan, aldrig att SVS/pokerstars eller any-site skulle rigga. Visst har man haft känslan ibland när han träffar 2outarn 3 ggr irad, men vafan :D

 

Rolig snubbe iallafall! Trevlig som fan :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du slår AQ, KQ, Stegdragen.

Vilken stegen skulle han ha? Han är ju tajt säger du...skulle han verkligen se floppen med T8 eller 85 om han är tajt?

Skulle han verkligen spela QQ så där?

 

Om han slår dig har han 99 eller 77.

 

Jag hade inte foldat som du, men jag spelar iofs inte på nätet heller.

 

lol.. Finns helt klart händer vi ligger före som han kan spela likadant. Men tror du allvarligt talat att vi springer in i AQ/KQ här någon gång? Det är ju helt orealistiskt tbh. Varför skulle han inte kunna ha T8 27/8 över litet sample, han kan ju lika gärna flatta 27% i alla positioner. Har han någon form av bluff/svagare hand så är det mer rimligt att han skall ha 97, 98, 87,88 och liknande händer imo iaf. TT eventuellt också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har 2 gäster här hemma.

Killgästen kommer fram o frågar va ja gör. Jag sitter uppe med 2p2 och säger att jag läser lite pokerforum. Han hajar till direkt, "åh, lirar du poker?!". Säger att jag lirar lite, och han frågar vilket nätverk. -> SVS.

 

Han börjar direkt skaka på huvet "Äh fan där ska du inte spela, den skiten är ju riggad. Pokerstars, där är det bättre!"

 

Och vi diskuterar lite om hur siter är riggade. Jag står emot och lägger argumenten att: varför ska siter rigga när de tjänar pengar på raken? Han kontrar med "Jamen jämför med live! Online är det jämt någon som träffar, nästan aldrig live! Det är klart dem riggar till det lite så att folk träffar och det blir fler potter, vilket resulterar i mer rake".

 

Tanken var ju logisk, men vafan, aldrig att SVS/pokerstars eller any-site skulle rigga. Visst har man haft känslan ibland när han träffar 2outarn 3 ggr irad, men vafan :D

 

Rolig snubbe iallafall! Trevlig som fan :)

 

Vilken stereotypisk fisk. Känns väl ganska logiskt att man träffar fler händer då en internet-spelare kan spela lika många händer på en månad som en live-spelare gör över flera år. Selektivt minne much :lol:

 

Exempel är något avsnitt i hsp då Negreanu träffar en royal straight flush och säger att det är hans första någonsin har jag för mig. Så säger någon "really?" så tror jag Lex svarar något i stilen : Ja han är ju live-spelare, han spelar ju 300 händer om året. Följt av att alla börjar skratta. Kommer inte diskussionen exakt men :-P

 

Edit: Hittade klippet, var väl inte exakt som jag beskrev det men:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken stereotypisk fisk. Känns väl ganska logiskt att man träffar fler händer då en internet-spelare kan spela lika många händer på en månad som en live-spelare gör över flera år. Selektivt minne much :lol:

 

Exempel är något avsnitt i hsp då Negreanu träffar en royal straight flush och säger att det är hans första någonsin har jag för mig. Så säger någon "really?" så tror jag Lex svarar något i stilen : Ja han är ju live-spelare, han spelar ju 300 händer om året. Följt av att alla börjar skratta. Kommer inte diskussionen exakt men :-P

 

Edit: Hittade klippet, var väl inte exakt som jag beskrev det men:

 

Haha ja precis! Han raila mig lite. En snubbe som gick check/syn 2 gator med A3s med färgdrag+gutshot på flopp. Jag sitter på topset. Han träffar färgen på river och potbettar ut. Synar av och FI visar handen varpå han utbrister "AEH, det där är så typiskt med färgen!". Sedan lägger han faktist till "Ah just ja, han hade stegdraget på flopp också!". Så himla tokfisk var han väl inte, han kunde tänka! ;)

 

Haha, det klippet :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi spela denna hand annorlunda?

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2263248

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $119.52 - VPIP: 47, PFR: 11, 3B: 4, AF: 1,3, Hands: 79

Hero (SB): $126.69 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 59658

BB: $203.92 - VPIP: 23, PFR: 13, 3B: 3, AF: 3,7, Hands: 247

UTG: $470.00 - VPIP: 21, PFR: 16, 3B: 4, AF: 3,4, Hands: 740

CO: $120.37 - VPIP: 25, PFR: 24, 3B: 5, AF: 4,0, Hands: 72

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with J :club: K :diamond:

2 folds, BTN calls $1, Hero calls $0.50, BB checks

 

Flop: ($3.00) 8 :club: J :spade: 5 :spade:(3 players)

Hero checks, BB bets $3.00, BTN folds, Hero calls $3

 

Turn: ($9.00) 4 :club:(2 players)

Hero checks, BB bets $10.00, Hero calls $10

 

River: ($29.00) 7 :club:(2 players)

Hero checks, BB checks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi spela denna hand annorlunda?

Boss $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2263248

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

BTN: $119.52 - VPIP: 47, PFR: 11, 3B: 4, AF: 1,3, Hands: 79

Hero (SB): $126.69 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 7, AF: 3,4, Hands: 59658

BB: $203.92 - VPIP: 23, PFR: 13, 3B: 3, AF: 3,7, Hands: 247

UTG: $470.00 - VPIP: 21, PFR: 16, 3B: 4, AF: 3,4, Hands: 740

CO: $120.37 - VPIP: 25, PFR: 24, 3B: 5, AF: 4,0, Hands: 72

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with J :club: K :diamond:

2 folds, BTN calls $1, Hero calls $0.50, BB checks

 

Flop: ($3.00) 8 :club: J :spade: 5 :spade:(3 players)

Hero checks, BB bets $3.00, BTN folds, Hero calls $3

 

Turn: ($9.00) 4 :club:(2 players)

Hero checks, BB bets $10.00, Hero calls $10

 

River: ($29.00) 7 :club:(2 players)

Hero checks, BB checks

 

Börja med att höja pre och värdebeta flopp som standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...