Staash Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 Samma här! Men höll det någon vecka tror jag sen blev det inge mer! .Kan skicka pengarna med paypal eller bank. Kan skriva i tråden ifall jag failar. Kanske ett bra sätt att få upp motivationen. Jag håller på dig! Citera
joke123 Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 Tänkte sluta ligga på latsidan och röra på mig lite mer och efter ett schema. Om jag inte är hemma så behöver jag inte följa detta. 50 Push-ups /dag 100 tri-dips. /dag Jogga/gå 40min /dag Kommer troligtvis lägga på fler reps på övningarna med tiden. Ifall jag misslyckas ger jag 1k till någon på detta forum som skriver ett inlägg först. Om jag nu misslyckas så kommer jag till 100% skicka dessa pengar, inget snack om saken. Hoppas detta funkar som någon sorts motivering. Freeroll för nån av er . Testar det här ända fram till juli. Lycka till! Citera
LevaLeva1 Postad 30 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2013 Kanske ett bra sätt att få upp motivationen. Jag håller på dig! Lycka till! ty! Citera
LevaLeva1 Postad 31 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2013 Avslutar maj månad nu. +11k mellan live och online. Citera
Recommended Posts