Vladi Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Postad 24 April , 2013 Upp en 700kr på svs ikväll på några timmar, men blir tilt av skiten så får bli att jaga dollars några timmar till=) mitt nick ska framöver kanske användas för att locka tillbaka spelare till sajten jag spelar på, något sånt här: "by the way, is there a chance that we could write your nickname in an emailing (with a creativity/ .jpg) that we are going to send to old highrollers that used to play with us? We would say something like "this is our best player, do you accept the challenge?" jag är nog den enda spelaren kvar där:-D Citera
Vladi Postad 25 April , 2013 Författare Rapport Postad 25 April , 2013 750kr upp på svs och $575 hittades också, var längesen man hade en såpass "enkel" plusdag. Tanken är att grinda tors-fre, spela main på sön och sen grinda lite lagom mån-tis. På lördag har jag faktiskt planerat in att dricka, har inte varit riktigt full sen nyår, sjukt stolt!=) hatar att bli slowrollad, tkr det är det absolut vidrigaste som finns. Hände ikväll i den här handen, inte direkt så att han sätter mig på KQ och hittar folden liksom=) $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2188632 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter MP: $104.20 CO: $97.95 BTN: $109.83 Hero (SB): $253.00 BB: $141.29 UTG: $100.00 Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with A K 3 folds, BTN raises to $2, Hero raises to $7, 1 fold, BTN calls $5 Flop: ($15.00) K T K (2 players) Hero bets $8.00, BTN calls $8 Turn: ($31.00) 2 (2 players) Hero bets $21.00, BTN calls $21 River: ($73.00) Q (2 players) Hero bets $217.00, BTN calls $73.83 all in Final Pot: $220.66 BTN shows T K Hero shows A K BTN wins $217.66 (Rake: $-140.17) Citera
Vladi Postad 25 April , 2013 Författare Rapport Postad 25 April , 2013 Fixat massa skit idag så inte kommit igång med grinden öht än... så kommer man hem och ser att jess1ca_1994 är kvar i hu-eventet så blir att raila fram till segern, glgl! Citera
Jimmit Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Fixat massa skit idag så inte kommit igång med grinden öht än... så kommer man hem och ser att jess1ca_1994 är kvar i hu-eventet så blir att raila fram till segern, glgl! Googlade men hittade bara en PS-lirare med det nicket, nytt stjärnskott på svs? Citera
Vladi Postad 25 April , 2013 Författare Rapport Postad 25 April , 2013 Googlade men hittade bara en PS-lirare med det nicket, nytt stjärnskott på svs? sm på pokerstars, vann semin för en stund sen! Citera
Vladi Postad 25 April , 2013 Författare Rapport Postad 25 April , 2013 SÅJA! sjukt mkt jobbigare att raila än att spela Citera
Qualified Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 SÅJA! sjukt mkt jobbigare att raila än att spela "Det här gick ju bra" / Svs-pokerskola! Citera
Vladi Postad 27 April , 2013 Författare Rapport Postad 27 April , 2013 Hela livet är en turre... och du kommer inte klonka! Citera
Vladi Postad 27 April , 2013 Författare Rapport Postad 27 April , 2013 Blev en massa timmar på svs idag med ett monsterplus på en hunka. Lyckades istället plussa ~$600 när jag bytte klient sista timmarna! Kommer försöka hinna lägga upp några riktigt roliga händer imon (avd, vi måste har nuts så han KAN inte syna med sina nuts)... Citera
Vladi Postad 30 April , 2013 Författare Rapport Postad 30 April , 2013 Dags för en liten update... Hade en riktig rolig fylla i lördags som avslutades med whiseky i soluppgången och massa skitsnack. Sleten i söndags men drog direkt till en kompis och satte upp kontor där för att spela Main event. Bustade som 160 nånting efter en tveksam shove så lite surt, tror inte den var horribel men hade verkligen inte behövt göra den då jag hade typ 80k. Hittade efter det $700 och trodde det skulle börja släppa rejält men tappade allt och lite till idag på massa jävla skit, lite som det varit hela månaden känns det som, tur man har rakeback! Börjat göra vissa större justeringar i mitt spel efter att ha snackat med folk som spelar högre, vilket såklart ger otroligt mycket. Allt bokat inför helgens livegrind på CC. Kul att komma dit igen så om nån ser en fisk med liten stack på 20/20 så säg hej! Blir valborg med en massa tjejer jag inte känner, vilket betyder att dom inte vet vad man gjort innan, win!!! Det betyder att imorgon så blir det helt jävla spelfritt, tror jag haft två helt spelfria dagar i april så det blir rätt skönt. CL, pizza och halvsova i soffan helt enkelt. Sitter på laptopen nu så har inga grafer och exakta resultat för april månad men tror att det landar någonstans strax över 20k sek, 5k på svs, 3,5k på CC och resten på ipoker. Mtp att jag började med att backa nästan $3k första 3-4 dagarna så är det inte horribelt men jag förväntar mig mer framöver med den volymen jag ändå fått in. Nästan helt hundra på att jag fått in 170h online och 16h live, vilket är lite efter mitt ursprungliga mål på 200h. Men tycker ändå inte jag skippat grejer när det väl hänt något så det blir obv svårt med 200h/månaden framöver, håller jag samma som nu så är jag nöjd och det ska jag klara av. Vi är ett gäng som även börjat kolla lite på Thailand etc till hösten, ska det åkas någon gång så ska det åkas snart. Så allt som allt så går pokern fortfarande halvsegt men det går inte ut över livet=) Citera
Metaddict Postad 30 April , 2013 Rapport Postad 30 April , 2013 Bra nött iaf! Kanske blir en fylla i höst i Thailand då, ska ta tag i grinden så man också kan dra iväg igen Citera
Vladi Postad 2 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2013 Bra nött iaf! Kanske blir en fylla i höst i Thailand då, ska ta tag i grinden så man också kan dra iväg igen ty! måste vara bättre än sverige iaf=) Citera
Vladi Postad 2 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2013 Valborg var trevligt. Blev en massa dricka fram till småtimmarna och efter två timmars sömn så blev man väckt av att vi skulle på koutsläpp, wtf liksom?!?! Lyckades med att inte ta en enda återställare sen vilket är bra. Dock har man ju sovit som en gris, lyckades vakna till CL iaf och se första halvleken innan man somnade igen och vaknade runt 00. Blir att tvinga sig att sova ytterligare några timmar nu så man har ok dygnsrytm när vi beger oss till cc på fre. Även grindstuga inplanerat nästa vecka, ska försöka mig på en 24-session igen och förhoppningsvis börja med att vinna pengar den här gången... Citera
Vladi Postad 2 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2013 Fortfarande sjukt seg så får bli svs några timmar inatt, försöka hitta lite ez money helt enkelt=) 23min grind senare inser jag att det inte funkar, bokar en hundring upp och går tillbaka till soffan... Citera
Vladi Postad 5 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2013 Lulz på -13k på cc. Påbörjad fylla i baren plus fortsatt på vägen hem. MVH en sm-titel i bilen och nya Shell-brillor Citera
Vladi Postad 5 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2013 Är rätt så revanschsugen efter backet på cc så bestämt mig för att trycka rätt sjuk volym den här veckan. Två ~24h-sessioner och några timmar däremellan, så någonstans runt 70h borde det bli. Stuga som sagt inplanerad på ons vilket såklart kommer hjälpa till rätt hårt... Går direkt på att grinda ett dygn nu då jag sovit alldeles för länge och helt enkelt känt mig lat med onlinegrinden senaste veckan! Citera
Vladi Postad 5 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2013 Varför har du bytt nick haha spelar det någon roll? Citera
minibiff Postad 5 Maj , 2013 Rapport Postad 5 Maj , 2013 haha spelar det någon roll? Klart det spelar roll. Varje gång man har kommit in i denna db så har man sett runkle och simpason. Nu helt plötsligt så är det Vladi och Simpason... nu fattas det väl bara att du går och byter profilbild så är det som om du vore en helt ny människa Citera
Vladi Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2013 Klart det spelar roll. Varje gång man har kommit in i denna db så har man sett runkle och simpason. Nu helt plötsligt så är det Vladi och Simpason... nu fattas det väl bara att du går och byter profilbild så är det som om du vore en helt ny människa Försök va stark bara! Citera
Vladi Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2013 Snart inne på tionde timmen, upp $1,1k och känner mig klar i huvudet så ska väl inte bli några problem=) Citera
joke123 Postad 6 Maj , 2013 Rapport Postad 6 Maj , 2013 Snart inne på tionde timmen, upp $1,1k och känner mig klar i huvudet så ska väl inte bli några problem=) Sjuk du är! Hur många pauser tar du på en 24h-grind, om några? Citera
Vladi Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2013 Sjuk du är! Hur många pauser tar du på en 24h-grind, om några? haha=) blir massa kortare pauser ofc,fem min rökpauser osv... inatt tog jag iofs bara typ två pauser öht tror jag. Fixa allt käk och sånt innan man drar igång så man bara kan fokusera på grinden... Värdet mellan 03-12 är helt sinnesstört imo. Citera
Vladi Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2013 Borden dog totalt nu så får helt enkelt bli att slagga ett par timmar och gå på det direkt sen igen,... Citera
Katt3n Postad 6 Maj , 2013 Rapport Postad 6 Maj , 2013 Borden dog totalt nu så får helt enkelt bli att slagga ett par timmar och gå på det direkt sen igen,... När du spelar mitt i natten, varifrån kommer motståndet? Är det sydamerikaner eller asiater eler varifrån? Edit: haha, trodde jag postade nån helt annanstans och kunde inte begripa var mitt inlägg blev av men du får gärna svara ända på vilka som är storviltet svensk nattetid. Citera
Recommended Posts