Zurrano Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Såg precis om den klassiska dokumentären , ngn som vet hur de går för alla dom spelarna? Thurtiz? lennard? ayhan?erik123? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 När alla andra åkte till Vegas fick Micke Thuritz stanna hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Man ser den 2 ggr per år men tröttnar aldrig, EXTREM like på kommentaren ovan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Vänta...det kan bli en stor pott här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Erik123 fick för 4-5 år sedan in alla världens tv-kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article15321190.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olycklig_fisk Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Pååååker! En kortspel som går ut på att få dina högar marker att växa i takt med att dina motståndares minskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olycklig_fisk Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Six Seven Eight Nine Ten........................................ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Erik Sagström spelar ju high stakes. Kika in på highstakesdb. Här har du lite om Ken Lennard : http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/50499-vad-g-r-ken-lennard-idag.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Thurtiz flyttade väl till USA, tröttnade på att swinga för egen deg och krossade vidare på stejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 När alla andra åkte till Vegas fick Micke Thuritz stanna hemma. Du kom och du segrade. På post #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Vill påpeka att vi har nolltolerans mot outningar och nickspekulationer. Försök därför att inte länka eller lämna spelarnick i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zurrano Postad 28 Mars , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Vänta...det kan bli en stor pott här. hahahha som jag skrattade åt den . han säger de 3 ggr minst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 -Vad är det mesta du vunnit på en dag? -eeh.. på poker är det väl......hundra...tiotusen dollar eller något sånt. Erik verkar ha gillat blackjackborden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fjohansson Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 kolla på pokerlandet för 2 år sedan bakis en tidig morgon 07:00. hade vänner som sovöver. stuga på landet. ganska lyhört. par. nykära. de låg och pressa ganska hårt - lät en del sas. kan inte längre kolla pokerlandet utan att associera till det tillfället. jättejobbigt. föreställ er själva se erik dricka mjölk och i huvudet bara hör massa stönade ljud och en säng som knakar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 hahahha som jag skrattade åt den . han säger de 3 ggr minst De orden sägs fortfarande på Harmyntan ibland när det är grind Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Tyvärr dras ju stämningen ner av den grå, monotoma barnprogramspeakerrösten. Även om det nu blivit en del av hela grejen. Tråkig dag på jobbet? Tunga mediciner? Låter närmast fientlig emellanåt, kanske för att SVT inte vill få skit för att de ger en för positiv bild av poker/spelindustrin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 29 Mars , 2013 Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 Lunchade med Thuritz när jag var i Macau sist. Mycket trevlig grabb och det verkar gå riktigt bra i pokern för honom fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Mars , 2013 Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 NSH x2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Mars , 2013 Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 NSH x2 Jag känner fan Poddna!! NSH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 30 Mars , 2013 Rapport Share Postad 30 Mars , 2013 Har försökt se denna typ 5 gånger men stängt av efter 20 sek varje gång. Kan omöjligt finnas någon mer tiltande berättarröst. Hittade min inre frid och lyckades ta mig förbi de första 5 minuterna, var som en filmatisering av bbv på 2+2. Helt klart humorvärde dock! Lite ontopic så vill jag minnas att några HS-regs diskuterade hur vida Chao Ren (ryktas vara Thuritz) är den största vinnaren i online NLH någonsin, så han verkar ju gjort ganska bra för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 30 Mars , 2013 Rapport Share Postad 30 Mars , 2013 Lite ontopic så vill jag minnas att några HS-regs diskuterade hur vida Chao Ren (ryktas vara Thuritz) är den största vinnaren i online NLH någonsin, så han verkar ju gjort ganska bra för sig. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 30 Mars , 2013 Rapport Share Postad 30 Mars , 2013 Länk? andra nosebleed/hsregs som spekulerade på ett bord, chatten länkades vilt i en av månadstrådarna kring nosebleed action. Du får gå dit o gräva själv om du vill hitta 'källa' . De var överens om att thuritz har vunnit mest någonsin online i nlhe iaf, jag utgår ifrån att de har betydligt bättre koll vem som har nickat vad och var på alla nätverk på 100/200+ sen många år bak mot för oss nvg-tards . Visst, jag kan minnas lite skevt nu men jag minns det ungefär som rahm93 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 30 Mars , 2013 Rapport Share Postad 30 Mars , 2013 andra nosebleed/hsregs som spekulerade på ett bord, chatten länkades vilt i en av månadstrådarna kring nosebleed action. Du får gå dit o gräva själv om du vill hitta 'källa' . De var överens om att thuritz har vunnit mest någonsin online i nlhe iaf, jag utgår ifrån att de har betydligt bättre koll vem som har nickat vad och var på alla nätverk på 100/200+ sen många år bak mot för oss nvg-tards . Visst, jag kan minnas lite skevt nu men jag minns det ungefär som rahm93 iaf. Precis, minns inte exakt vilka det var men Wilhasha som också är svensk HS-reg var en av de. Känns som om de har hyffsad insikt då de själva suttit samma stakes på samma sidor i åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 4 April , 2013 Rapport Share Postad 4 April , 2013 känslan säger socialbidrag, men jag hoppas verkligen inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts