Gå till innehåll

22/2 PokerStars lastar in $500 adderat till potten


Partneransvarig

Recommended Posts

Saknar du dejt till fredagsmyset? Häng med oss istället! PokerStars har lastat in $500 adderat till potten i en turnering med försvinnande låga $1+0.10 i inköp. Där tänker i alla fall vi hålla till på fredag! Spelstart är som vanligt klockan 20:00

 

Namn: Poker SE Turnering (#691973176)

Tid: Fredag 22 februari klockan 20:00

Inköp: $1+0.10

Adderat till potten: $500 i cash

Lösenordsrebus: Förstaärwandraäretredjeärqfjärdeärw femteärssjätteärwsjundeäreåttondeärr

 

Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är turneringen öppen för hela Östeuropa i vanlig ordning?

 

Den i Söndags var bara Nordiska spelare vad jag kunde se, övervägande Svenskar men en och annan från våra Nordiska grannländer. $500 Added för $1.1 inköp är väl bra, fattar inte hur folk orkar klaga, tror dessutom det är frivilligt att spela den:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den i Söndags var bara Nordiska spelare vad jag kunde se, övervägande Svenskar men en och annan från våra Nordiska grannländer. $500 Added för $1.1 inköp är väl bra, fattar inte hur folk orkar klaga, tror dessutom det är frivilligt att spela den:-P

 

Turrarna ska vara till för läsarna/forumiterna = ingen vill ha 450 extra östeuropéer i varje turre och eftersom de tidigare många ggr INTE varit låst till nordiska spelare så är frågan befogad. Speciellt som ansvarig hävdat flertalet ggr att de varit låsta men verkligheten har då sett annorlunda ut.

Här försöker man bara försäkra sig om att så är fallet och man kanske har tid att lira turren om det är 60-100-ish pers som det brukar vara när den är låst men inte har tid om det är 4-500 pers. Det har stått "added" tickets men varit "guaranteed" = inget övervärde som utlovat och ingen korrigering i efterhand = falsk marknadsföring oavsett om det varit ett misstag eller inte.

Vi ska givetvis vara tacksamma för all extra cash/biljetter i övervärde och det är precis som du säger, frivilligt att spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turrarna ska vara till för läsarna/forumiterna = ingen vill ha 450 extra östeuropéer i varje turre och eftersom de tidigare många ggr INTE varit låst till nordiska spelare så är frågan befogad. Speciellt som ansvarig hävdat flertalet ggr att de varit låsta men verkligheten har då sett annorlunda ut.

Här försöker man bara försäkra sig om att så är fallet och man kanske har tid att lira turren om det är 60-100-ish pers som det brukar vara när den är låst men inte har tid om det är 4-500 pers. Det har stått "added" tickets men varit "guaranteed" = inget övervärde som utlovat och ingen korrigering i efterhand = falsk marknadsföring oavsett om det varit ett misstag eller inte.

Vi ska givetvis vara tacksamma för all extra cash/biljetter i övervärde och det är precis som du säger, frivilligt att spela.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt nu gubbar. Jag tvingas ju låta som en gnällig kärring här. När kommer lösen till 691975302 ????????????????????? Den ska spelas imorgon? Eller är den felbokad igen? Blir det någon million-sat? Partneransvarig? Någon? ;)

 

Inte i morgon, men nu är det bekräftat OCH med lösenord. Den spelas på lördag. Den som väntar på något gott... ;)

 

http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/68400-1-3-medlemssatellit-till-sunday-million-7th-anniversary.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vad jag inte är imponerad av partneransvarig. Man ändrar dag från torsdag till lördag sent onsdag kväll. Ingen som helst jävla ordning och noll utrymme för att planera in spelandet. Du kanske tar för givet att det bara är finniga 18-åringar utan liv utanför pokern som är på forumet. Vi vanliga dödliga med jobb och familj som behöver lite framförhållning/planering kanske är få men vi finns. Den felaktiga miljon-satelliten har legat sedan i lördags med start tors 20:00. Jag har påtalat det flertalet ggr sedan dess och vet att du läst det.

Kan du vara så vänlig och pm:a mig ditt telnr? Jag måste ringa och ge dig lite uppgifter så att du kan lira satelliten på lördag från mitt konto. Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...