minibiff Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 Jävlar vad det ser ut som att någon har photoshoppat in en FIFA 13 plan i den bilden.
Metaddict Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 Öh du satte dig alltså på allvar i baksätet? Hoppas du trollar!!
Lokenius Postad 30 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2013 Öh du satte dig alltså på allvar i baksätet? Hoppas du trollar!! .
Metaddict Postad 30 Maj , 2013 Rapport Postad 30 Maj , 2013 satte och satte han hopppade ju in och stängde dörren när jag vände ryggen till och sträckte på mig en sista gång.. Orkade inte tjafsa men med facit i hand skulle jag ju bara öppnat och slängt ut honom.. Exakt. MVH Facit89
Metaddict Postad 1 Juni , 2013 Rapport Postad 1 Juni , 2013 Har blivit rätt bra på att inte språkpolisa men det är rätt stor skillnad på "treat" och "threat"
Metaddict Postad 1 Juni , 2013 Rapport Postad 1 Juni , 2013 haha är själv typ norges största särskrviningscop men denna missade jag dock trots att jag ändå anser mig som decent i engelska tar på mig "skämshatten" och ställer mig i skamvrån (men smiter nog alldeles strax iväg på GG-jakt ) Fast särskrivningar ska straffas, det gör du rätt i! Haha najs! Lutar åt samma här, finns potential när nattklubben har Girls Gone Wild-tema och alla brudar kommer in gratis innan 01
Mecklenburgare Postad 5 Juni , 2013 Rapport Postad 5 Juni , 2013 Kommer Herr Olav och Ole Rist att få smaka?
frillo Postad 5 Juni , 2013 Rapport Postad 5 Juni , 2013 Då var den färdig, denna ståtliga kreation som skall berika mina och baggarnas smaklökar imorgon Med sina 200 nok i lokala dagsfiskade räkor (att dom var magiskt goda behövs kanske inte tilläggas) samt "nästan 10 kilo" i vikt hoppas jag och min Svenske kollega att det skall falla i smaken, gör det inte det så tackar vi bara, tar emot och smäller i oss den själva hoppar in och säger tack för god läsning, du verkar vara en trevlig snubbe
vatten1491912167 Postad 15 Juni , 2013 Rapport Postad 15 Juni , 2013 Saknar Oslo lite nu, bodde där i ett halvår fram till april och jobbade på lager, vad är det som händer på stadsfesten i lilleström då?
Soni Postad 15 Juni , 2013 Rapport Postad 15 Juni , 2013 Ingen aning men folk jag känner i Oslo skall dit så joinar. Ska träffa ett gäng jenter där. En heter tydligen JANNE.. Inb4 man bränner ALLA broar med skämt om detta Du kan vara lugn, norrmännen vet ändå inte hur man bygger broar:-)
wheelinho Postad 15 Juni , 2013 Rapport Postad 15 Juni , 2013 GRISVECKORNA flyter på Inne på 3e dagen med lite för stort Kcalunderskott men känner mig ändå pigg, löpt senaste 3 av 4 dagarna, semesterdeg imorgon, ledig på midsommarafton, lyckats vända "månadshålet" till grönt osv, livet leker med andra ord :h: Byter, kvällen till ära, ut Kent och mychemical romance mot lite soon to be released hubbabubbadisco eftersom jag nu är plus och slipper gråta mig till sömns i duschen hm såg den fanns på youtuben nu =)
Recommended Posts