Gå till innehåll

,,


Lokenius

Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror ViktorH brukar luta åt Bergen va? Isf lär det ju bli russefeiring på fanafjellet i mina gamla jobbarhoods :D

Russetiden är ju iaf confirmed en riktig GG-fest! Fick äran att åka russebuss med 25 fana-jenter och med deras föräldrars kapital i ryggen så var det ju inte en blyg buss de hade mekat ihop. Tror ingen buss där gick på under 150-200k NOK.

 

Russfeiring måste ju upplevas iaf någon gång, så ta bara chansen och åk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredagspoker vs Tsigalko. Halkade snabbt ned i ett 2.6k hål som jag stod och trampade i i flera timmar. När jag slutligen lyckas hitta grönt igen så kommer "superyngve 56 och dyngrak" in och rushar som en gud, men bara mot mig.. Allt är mao som det skall :lol: Mötte många spelare som är på en mycket högre nivå än mig själv oxå (som jag säkerligen drog ut vid flera tillfällen) så man ska ska väl inte gnälla utan bara acceptera att detta är pokerns DNA. Jag (fiskreg) drar ut regs, fisk drar ut mig, fisk donerar till andra regs som får stå med AQo AIpre 200bb :-D

 

Fick till 3300 fantastiskt välspelade händer igår och 1.1k i hålet, idag är det lördag och jag har spelat 330 händer och plusat mer än jag backade igår. Fredagsödets ironi :lol:

 

Ikväll vankas det livepoker hos Bilhandlar-Ove. Planen var först att jag skulle dricka alkohol men tror jag istället fyller upp fickorna rikligt med kontanter, skyller på att jag måste köra bil imorgon tidigt (8-) ) och istället satsar på att göra lite dinaros. För er som inte fått med er detta så är ju denne Ove bilhandlare. Ove arbetar därav i en värld där det cirkulerar rätt stora summor svarta pengar och många av hans fantastiska vänner har därav ibland lite mer till övers än vad som är sunt för dom. Skulle tippa att den ABSOLUT bästa i kvällens sällskap skulle kunna jämföras med en 40/1-2/klicka nuts vevare med EXTREMA synkvalliteteter post så att du får syn av A-hög i jättebaljor är inga konstigheter :lol:

 

Jaja bara hoppas variansen är något sånär normal så skall detta nog kunna bli en trevlig kväll. Återkommer med rapport om spektaklet

 

Dagens musiktips: Kite-Dance Again :-D

 

http://www.progress-productions.com/promoplayer/stream.php?play=KiteDance

 

Då jag med mitt ganska så tvivelaktiga BMI kan lura norrmän att jag är nästa Petter northug, så kommer du kunna spela av dem alla pengar med 24 promille i blodet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
When youre really pissed, smile and be happy that youre not Ole-Rist :lol: Efter sjukskrivningar hit och dit är Ole nu tillbaka i fullt arbete. Sjukdomar och semestrar på varumotaget har gjort att det blivit "kris" bland truckförarna och Oles "avstängning" från att köra T3 fick tillfälligt hävas.

 

Imorse klockan 07.00 hörs ett brak från ena delen av lagret och folk skyndar dit för att se vad som hänt. Inte helt oväntat är det första man ser herr Rist svärandes över att just den pallen han skulle lyfta ned var dåligt packad samt en massa andra bortförklaringar :lol: En skön doft av vanilj sprider sig över lagret från de cirkus 6-700 krossade bägarna med Kesam (kvarg) samtidigt som jag myser innombords över hans uselhet :lol:

 

969044_10152864080235556_991109327_n.jpg

 

hade varit kul o se en bild på Herr ole-rist!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kände mig manad att skriva att jag verkligen uppskattar att läsa dina texter även om jag aldrig skriver här själv. Tror det är många som känner igen sig :)

Ger du någonsin ut dina memoarer så köper jag ett signerat ex :-D

 

ty :-)

 

Inte jag men jag hade gått direkt in på piratebay och laddat ner ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...