Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Är jag den sista på PF som kommenterar med mina egna tankar ist för att svara med en dum fråga om vad den andra tycker är fel för att ha maxad info först i rädsla för att göra bort sig?

Mindre än halvpott för värde känns helt enkelt inte std här tycker jag.

Har vi nån info på att han hugger mot sånt så är den ju jättestd, men annars vill jag ha en bra pushsize för turn i detta läge..

Jag tycker bara att sizen är rätt så standard, chilla ner lite.

Postad
Jag tycker bara att sizen är rätt så standard, chilla ner lite.

Du måste väl hålla med om att "vad är så konstigt" inte låter lika trevligt som "jag tycker sizen är std"?..

Sry om det lät så aggro, var bara ett litet påpekande och kontring på att ditt inlägg inte var så trevligt heller. :-).. (+en del steam över att forumet inte är vad det en gång var, vilket inte ska gå ut över dig ;-).. )

Postad

BR: $479.49

+$48.00 1088 händer

Tillbaka till att krossa NL10 då. :lol:

Angående A2s-handen så var bägge FIs typ TAGs åt nit-hållet så jag tror pre är rätt okej men vad jag tänkte post-flop är att man kanske skulle kunna spela handen långsammare eftersom jag tror att han kommer lägga sig till min c-bet typ varje gång han inte har floppat ett set. Hans range lutar väldigt mycket åt 88-QQ-hållet. Genom att checka flopp kan man få honom att bluffa och/eller syna ner med typ JJ.

Postad

BR: $214.89

+$14.25 1105 händer

+$21.15 1258 händer

-$298 impulsköpte klocka

Semipank IRL så var "tvungen" att ta från rullen för att köpa en klocka eheheh. :oops: Jag ska grinda NL10 tills vidare och om jag inte hinner med att grinda upp rullen till NL25-mått så sätter jag in samma summa som jag tog ut när jag får pengar. Slipper jag förlora en massa på NL25 i alla fall. :mrgreen:

Det är fortfarande en gåta för mig hur min NL25-graf kan vara så extremt hemsk i jämförelse med min NL10-graf, i alla fall i den här databasen - jag hade en period i sommras då jag typ slog NL25.

nl10.png

nl25.png