PokerSyrene Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Hej, jag heter Syrene på Svenska Spel. Jag spelar nivån 0,50/1 kr Texas Holdem. Jag brukar spela ett bord i taget, ibland vinner jag och ibland förlorar jag. Har ni några tips och trix hur man ska vinna hela tiden? Citera
Evergrey Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Du har inte förlorat förrän du slutat spela. Lycka till! Citera
JackVegas Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Det går inte att vinna hela tiden, men man kan göra sitt bästa för att optimera förutsättningarna! Lycka till. Citera
corgi Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Du borde prova spela flera bord för att jämna ut variansen lite om du nu inte spelar 1 bord av just någon anledning lycka till! Citera
thefman Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 Du borde prova spela flera bord för att jämna ut variansen lite om du nu inte spelar 1 bord av just någon anledning lycka till! detta gör snarare variansen vildare. till OP: vinner du norr om 55% av dina sessioner så gör du något jävligt bra (eller potentiellt smådåligt) Citera
corgi Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 detta gör snarare variansen vildare. till OP: vinner du norr om 55% av dina sessioner så gör du något jävligt bra (eller potentiellt smådåligt) Jaså, har alltid tänkt fler händer = mindre varians Citera
thefman Postad 21 Januari , 2013 Rapport Postad 21 Januari , 2013 per tidsenhet ja, per volymenhet nej Citera
Recommended Posts