UplayUpay Postad 17 Januari , 2013 Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 Är inte riktigt mitt bord att se till att turneringarna kommer upp i tid, men i sak har du givetvis rätt att de ska upp tidigare. Och jo, Starsturneringarna har ofta varit regionalt spärrade. Är denna inte det håller jag med dig om att den borde vara det. Jag sitter på ett plan när turneringen pågår, men lycka till ni som spelar! 36 timmar till nästa turre som ej heller den är spärrad regionalt. Kan du lägga detta på rätt persons bord och sätta deadline att det är löst inom dessa 36h. R E G I O N A L T skyddade = endast svenskar med ett litet "sv" längst till vänster så är det löst. Hur svårt ska det vara? Delegera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 17 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 Hej Alla, Jag har talat med Pokerstars som nu låst samtliga turneringar till Norden. Mvh Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Annie560 Postad 17 Januari , 2013 Rapport Share Postad 17 Januari , 2013 Hej Alla, Jag har talat med Pokerstars som nu låst samtliga turneringar till Norden. Mvh Partneransvarig Och nu ligger Russia i Norden?? Fortfarande kan Ryssland anmäla sig det är en anmäld redan nu till tuneringen i morgon som är "låst" ? Varför lägger ni inte dessa tuneringar under Regionalt, klarar Aftonbladet av detta så borde väl en Pokercommunity som ni klara av detta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Annie560 Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Nu är det ännu fler Ryssar anmälda och Romania med. Tror du får kolla om det blev något missförstånd med "låsningen" Jag har i alla fall anmält mig ($wedi$hAnnie) och vinner en från Romania eller Russia och får en av biljetterna så hoppas jag att man får insatsen tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 18 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Vi har tagit upp detta med Pokerstars som undersöker hur det kommer sig att dessa lyckats registrera sig. De hälsar att de utländska gästerna kommer att plockas bort ur turneringen. / Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 Hittar tamejtusan ingen turre i kväll någon som har id? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 18 Januari , 2013 Rapport Share Postad 18 Januari , 2013 id: 674860213 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 19 Januari , 2013 Rapport Share Postad 19 Januari , 2013 Ser ikke ut som om morgendagens turnering er regionalt sperret heller. Russer og tsjekker som har klart å regge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 21 Januari , 2013 Rapport Share Postad 21 Januari , 2013 Vilket skämt, Event #21 började ju kl 16.00 idag Jag vill ha tillbaka min $1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 dagens ID till turren då? hittar den fan ingen stans!!!! å många fler undrar så fram med deT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 dagens ID till turren då? hittar den fan ingen stans!!!! å många fler undrar så fram med deT!!!! Nej. Ps. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 Nej. Ps. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ps är ps:) kör FTops 7 dollar 3x nu å förstår varför det heter lucky stars.. men varför ska det vara det när det är genom forumet? lucky star if u gett the toruney iD? and can play.... thats sicker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 Vi har tagit upp detta med Pokerstars som undersöker hur det kommer sig att dessa lyckats registrera sig. De hälsar att de utländska gästerna kommer att plockas bort ur turneringen. / Partneransvarig Vad är turre IDet? så vi allfall som turneringen var menad för kan regesterara sig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 turnering-privat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 turnering-privat hittar den inte ändå!!! Vad är turre iD!! snabbt ärdet late reg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 24 Januari , 2013 Rapport Share Postad 24 Januari , 2013 hittar den inte ändå!!!Vad är turre iD!! snabbt ärdet late reg? Nu är det försent, men är ju lätt att hitta. Turnering>Privat och sen kolla på de som början 20.00/namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts