Gå till innehåll

Bajselof


Bajselof

Recommended Posts

Hej!

 

Baselof här föredetta Bajselof på SvS, tänkte starta en dagbok nu när det är nytt år och allt för att hålla bättre koll på resultaten o.s.v

 

vem är jag?

 

26 årig kille från Hudiksvall.

jobbar som signalprojektör inom järnvägsbranschen, spelar även Ishockey som tar upp mkt tid så poker blir det inte super mkt av men en hel del.

 

Bakgrund

 

Började spela poker 2005-06 nångång större delen av spelandet har tillbringats på SvS.

Reggade 25/50-50/100 i 2.5 års tid med goda resultat, men dom flesta blir ju bättre och bättre och en annan har inte haft lika mkt tid som behövs och lägga ner på spelet så Just nu lirar jag allt från 2/4-10/20 med mestadels lir på 5/10 nivån.

 

Lirar utan program och dylikt har tänkt tagit tag i det i flera år men inte blivit av, ser både för och nackdelar med att använda nåt slags av hjälpmedel, kan tänka mig att man stirrar sig blind på statsen i många lägen. Får se om jag styr upp nåt lr om jag fortsätter utan har ju gått bra hittils.:-D

 

Nån som har tips på hur man lägger in händer på bästa sätt i dagboken?

 

2013 har börjat i gröna siffror 18.467:- på 11 timmars lir, får hoppas det forsätter så.:-D

 

/Baselof

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till! Ska bli kul att följa, vill fö ge dig creds för ditt alias. Har nog aldrig garvat så mycket över ett nickname på en pokersite som när jag läste att de ändrade ditt nick! :lol:

 

Btw, http://www.handconverter.com/ Det är väl lättast att ta händer ifrån klienten och converta där antar jag om du inte har hem eller pt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till! Ska bli kul att följa, vill fö ge dig creds för ditt alias. Har nog aldrig garvat så mycket över ett nickname på en pokersite som när jag läste att de ändrade ditt nick! :lol:

 

Btw, http://www.handconverter.com/ Det är väl lättast att ta händer ifrån klienten och converta där antar jag om du inte har hem eller pt.

 

Tackar, ja man kan ju säga att det sticker ut lite, synd att det blev ändrat bara.:)

 

Tack, ska testa det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL! bara texas lr? /söderhamnarn;-)

 

Iprincip, kan hända att jag sätter mig på några omaha bord ibland men jag hatar å bli utdragen varannan hand så brukar inte bli så länge.:) När jag spelar omaha så brukar det svänga friskt 10 inköp upp lr ner brukar det handla om..:) Inte bra för psyket!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du i Huddik?

 

Spelade där i 3 säsonger efter jag kom hem från hockeygymnasiet!

Inte lirat på 2 lr 3 säsonger nu tror jag d är! Är målvakt å den andra målvaktens pappa blev tränare å han är en stor idiot, Så jag bestämde mig för att sluta å satsa på studier istället.:)

 

Lirar numera i en klubb som heter lindefallet som spelar i div.3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar också på samma nivåer och tycker du är en av de bästa/stabilaste bland regsen. Lycka till, ska bli kul att följa!

 

Tackar.:) tror många har olika uppfattningar ibland får man höra att man är en av dom sämsta också.:) man jag är nöjd så länge jag vinner mina pengar!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå det börjar reda upp sig nu och jag är taggad att komma igång! Du är inte inne på att testa lite fyrkortspoker? :-)

 

Trevligt och höra hade kunnat tänkt mig och stakea dig men när jag är så pass dålig på omaha så känns det inte helt ok, hade nog varit en bra investering annars..:)

 

ska väl försöka trycka in lite omaha händer ibland iallafal..:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...