madblast Postad 8 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2013 Hand 1 ställer jag alltid! Hade varit mer orolig om det var en aggressiv fi som limpade. Hand 2 Tufft läge. MTP dina reads tror jag att jag kan hitta fold här och vänta på bättre spots. Är det ante förresten? GL med liret f.ö! Tack för input R3D! Yes, det är ante, 2,5k i hand 2 Ty! Citera
madblast Postad 8 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2013 Franska PokerStars är underbart! Har ni som spelar turneringar (och lurkar runt här) inte redan ett konto där rekommenderar jag det starkt. Det är värt mödan! Citera
TobbeL Postad 8 Juni , 2013 Rapport Postad 8 Juni , 2013 Franska PokerStars är underbart! Har ni som spelar turneringar (och lurkar runt här) inte redan ett konto där rekommenderar jag det starkt. Det är värt mödan! Funderat på detta men aldrig blivit av. Vad är de man måste göra egentligen?? Citera
madblast Postad 8 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2013 Du kommer att behöva skicka in en bild på ditt leg/pass och en räkning eller ett intyg från din bank. Allt för att säkerställa att du är av laglig ålder och innehavare till det bankkonto du kommer sätta in/ta ut ifrån! Citera
madblast Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2013 James Gandolfini, fan vad tragiskt. RIP. Citera
schumme Postad 20 Juni , 2013 Rapport Postad 20 Juni , 2013 James Gandolfini, fan vad tragiskt. RIP. Citera
TobbeL Postad 20 Juni , 2013 Rapport Postad 20 Juni , 2013 Du kommer att behöva skicka in en bild på ditt leg/pass och en räkning eller ett intyg från din bank. Allt för att säkerställa att du är av laglig ålder och innehavare till det bankkonto du kommer sätta in/ta ut ifrån! Ty för svar, glömde bort att jag fråga. Ska definitivt testa! Edit: Done! Hur lång tid tog det för dig att få bekräftelsen med AVC?? Citera
madblast Postad 20 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2013 Ty för svar, glömde bort att jag fråga. Ska definitivt testa! Edit: Done! Hur lång tid tog det för dig att få bekräftelse brevet med AVC?? Grymt! Jag skulle säga att jag hade det på knappt en vecka! Citera
Crappy Postad 21 Juni , 2013 Rapport Postad 21 Juni , 2013 Reggade konto på .fr för någon vecka sedan. AVC kom på två dagar. Ni som spelar där, vilka turrar rekommenderar ni? Citera
madblast Postad 21 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juni , 2013 Reggade konto på .fr för någon vecka sedan. AVC kom på två dagar.Ni som spelar där, vilka turrar rekommenderar ni? Kul att fler joinar! Alla deras "Bigs" är bra. Sinnes strukturer och bra värde! Citera
TobbeL Postad 23 Juni , 2013 Rapport Postad 23 Juni , 2013 Hoppas de är ok att ja spammar dbn lite Hur får man sen tag i ett Bank statement när man sköter allt på internet? Citera
madblast Postad 23 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2013 Hoppas de är ok att ja spammar dbn lite Hur får man sen tag i ett Bank statement när man sköter allt på internet? Haha, inga problem alls! Jag hade samma problem och fick via Swedbanks kundtjänst beställa hem ett! Citera
TobbeL Postad 24 Juni , 2013 Rapport Postad 24 Juni , 2013 Haha, inga problem alls! Jag hade samma problem och fick via Swedbanks kundtjänst beställa hem ett! Tyy! Haha ett jädra krångel. Men sett ett gäng roliga turrar i lobbyn så de är nog värt de. Citera
madblast Postad 2 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2013 Är folk sugna på att prata lite turneringshänder/situationer på typ Skype? Eller finns det kanske redan någon grupp man kan få hoppa in i? Känns som att det skulle ge väldigt mycket! Citera
madblast Postad 16 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2013 Pokern rullar på bra. MicroMillions blir en perfekt start på "semestern". Dagens restaurangtips blir "Prime Burger company" på Birger Jarlsgatan, Stockholm! Citera
madblast Postad 17 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2013 En personlig favorit: Den så kallade "Ari Gold" på Patty & Bun, London Citera
mr-flow Postad 17 Juli , 2013 Rapport Postad 17 Juli , 2013 Ser bra ut! Ser ut som syltad rödlök stekt lök och ost? Någon sauss? Citera
madblast Postad 18 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2013 Ser bra ut! Ser ut som syltad rödlök stekt lök och ost? Någon sauss? Är du i London någon gång så är den ett måste! Precis! Såsen är oklar, kan ej svara på vad det är. Hela burgaren är något av ett mästerverk. Citera
madblast Postad 26 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2013 Tiden går fort när man har roligt. Flyttat till ny stad för studier. Möblerat en etta på 20 kvm, med bl.a. trädgårdsmöbler som jag gjort om till lite av en skafferi-rigg. Följer Silly Season som en galning. Hoppas Arsenal kan knyta till sig någon. Özil är ett spännande rykte. I övrigt rullar pokern på bra. Blir nog en del online från nu! Ska testa CC:et som finns här och se om det slår Stockholms. Citera
Recommended Posts