Gå till innehåll

POKERFORUM.nu har 10.000 användare!


Recommended Posts

Som ni kanske har sett har vi haft en liten nedräkning inför det historiska ögonblicket när POKERFORUM.nu spränger 10K-gränsen. Detta skedde för en liten stund sedan och vår allra bästa nya kompis kallar sig Othello :)

 

Vi firar denna stora händelse med att ge Othello en stor hög med pokergodis, t ex en väska med 500 pokermarker, en 6-nummers prenumeration av Poker Magazine och ett fin-fint POKERFORUM.nu-kit :)

 

grattis POKERFORUM.nu och Othello!

 

Måste bara säga att jag tycker det är så suuuperballt! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni kanske har sett har vi haft en liten nedräkning inför det historiska ögonblicket när POKERFORUM.nu spränger 10K-gränsen. Detta skedde för en liten stund sedan och vår allra bästa nya kompis kallar sig Othello :)

 

Wow, tack! :D

Känner mig som en vinnare på Oscarsgalan (jag vill tacka min mamma, min familj, min agent och advokat, etc). Kul! Tack för det trevliga välkomnandet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför har Othello userid 10 006? Och vem är groat?

 

groat är medlem nummer 9994 ;) Det finns ett hemligt sätt att kolla hur många användare som finns, utan att få med de borttagna hemliga kompisarna som QoS roade sig med när ingen annan fanns på PF.nu :)

 

Det var tider det, när QoS satt och skickade PM till sig själv genom sina låtsasananvändare ;)

 

För övrigt har det tillkommit 55 nya riktiga kompisar på mindre än ett dygn. POKERFORUM.nu växer så det knakar och QoS slipper sina låtsasvänner :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...